Už několik let je hlavním sponzorem v cyklistickém závodu Tour de France automobilka Škoda, která nyní výhradně pro Británii představuje speciální edici Tour de France.
Tour de France Edition se vztahuje na modely Yeti, Octavia a Superb a jejich premiéra se odehraje během prvních etap slavného závodu. První etapa odstartuje 5. července a speciální edici Škodovek půjde rozpoznat podle exkluzivních laků karoserie v červeném, modrém či bílém odstínu, co jsou typické národní barvy Francie.
Za speciální edici Škody Yeti s motorem 2,0 l TDI o výkonu 140 koní, zaplatí klient 23.490 liber, přičemž za tuto částku dostane plnou výbavu, v podobě centrálního zamykání, osmi airbagů, litá kola a nebo navigaci Amundsen.. Za větší sumu 24.290 liber se do nabídky dostane větší model Octavia s motorem 2,0 l TDI o výkonu 150 koní a s pohonem všech kol.
Nejdražší položkou v ceníku je ovšem Superb Tour de France Edition za částku 28.490 liber, který je založen na verzi Outdoor 4x4 s motorem objemu 2,0 TDI s výkonem také 140 koní. Speciálně Škoda Superb bude k dispozici pouze v bílém odstínu karoserie Moon White nebo v modrém Petrol Blue, ostatní modely dostanou i červenou barvu Rio Red.
Zdroj: Škoda Auto
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.
Každé vozidlo, se kterým vyrážíte na pozemní komunikace, musí mít sjednané alespoň nějaké pojištění. To se označuje jako povinné ručení a je klíčovou součástí odpovědného provozování motorového vozidla. Jeho sjednání je nejen zákonnou povinností, ale také ochranou před finančními následky potenciálních škod, proto si ho nezapomeňte sjednat a vybrat si nejen to nejvýhodnější, ale i nejlepší. Jak na to?
Jako žena motoristického novináře jsem si na místě spolujezdce vyslechla už nespočet monologů svého muže, když si nahlas komentoval výhody nebo naopak nedostatky jednotlivých vozů. Takový pohled na auto já bohužel nemám, takže nedokážu říct, kolik má pod kapotou koní nebo o jaký typ hybridu se jedná, ale mám mnoho svých postřehů, které jsem za dobu používání této krásné DS3 vypozorovala. Bude to tedy poněkud netradiční recenze.