Volkswagen o uplynulém víkendu zveřejnil první snímky otevřeného modelu Beetle Cabriolet ve speciální edici Karmann Edition.
Ta se představí v Lipsku a tato edice vzdává hold karosárně Karmann, která stavěla dřívější Beetle kabriolety v letech 1949 až 1980. Vůz bude k dispozici v sedmi barvách karoserie a se skládací plátěnou střechu. Ve výbavě nebudou chybět speciální zavazadla, doplňky interiéru a speciálně navržená litá kola o rozměru 18-palců.
Speciální edice má dvoubarevné sportovní sedadla, kůží potažený volant, pedály z lehkých slitin, matně černé hliníkové dekory na palubní desce a nápisy „ Karmann“ na prazích vozu. Volkswagen Beetle Cabriolet Karmann Edition bude k dispozici na objednávku již příští měsíc a bude nabízen se všemi obvyklými motory a převodovkami, které jsou nabízeny i u ostatních modelů.
Zdroj: Volkswagen
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.