Prozatímní vrcholný model značky Mercedes-Benz, vlajková loď S600 Maybach, se prý oficiálně představí až letos v listopadu na autosalonu v Guangzhou v Číně.
Značka Maybach už není to co bývala a společnost Daimler se rozhodla integrovat legendární označení do produktové řady S-Class. Blíží se luxusní Esko bude extra dlouhou verzi standardního Mercedesu třídy S a vůz by měl mít rozvor náprav o hodnotě 3665 mm a celkovou délku kolem 5,6 metru. Nejnovější spekulace uvádějí, že Mercedes-Benz S Maybach se opravdu ukáže až na Guangzhou Motor Show v Číně.
Dřívější zpráva přitom hovořila o představení na autosalonu v Los Angelem, kde se také v listopadu koná autosalon. Teď je již jasné, že v Los Angeles se ukáže silná verze S600 verzi s 6.0-litrovým motorem twin-turbo V12, jehož výkon činí 530 koní a 830 Nm točivého momentu. Větší chystaný S Maybach ovšem dostane zřejmě ještě silnější motorizaci, a to vzhledem k váze a povaze vozidla jako takového.
Úplným vrcholem se ovšem v modelové řade S stane verze Pullman, jenž nabídne délku 6,4 metru a uspořádání sedadel 2 +2 +2. Vůz navíc bude možné nechat opancéřovat a časem do nabídky přijde i otevřená verze Pulman kabriolet se střechou z prvotřídní tkaniny a čtyř místným uspořádáním.
Zdroj: blog.mercedes-benz-passion.com
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.