Je vám ohromné šestikolové G63 AMG 6x6 málo? Chcete víc a můžete si to dovolit. Tak právě pro vás udělal úpravce luxusních automobilů Mansory unikátní G63 AMG 6x6.
Mansory se vrhl na šestikolové monstrum a kompletně jej vylepšil. Ze změn, které se týkají exteriéru bychom rádi vypíchly mnoho karbonových dílů, které jsou například na bočních prazích, zpětných zrcátkách a na dalších místech. Přepracována byla i mřížka chladiče a nebo šestice kol s novým designem.
Nejdůležitějšími změnami prošel samotný motor od AMG. Mansory si přeplňovaný agregát V8 s objemem 5,5 litru vzal „do parády“. Při vylepšování sáhl po špičkových komponentech určených pro ty nejvýkonnější závodní motory. Nové jsou ojnice, písty, ložiska, nová je i hlava válců nebo kliková hřídel, s lepším zvukem přišel i nový výfukový systém. Všechny tyto vylepšení přinesly ohromné zvýšení výkonu.
Sériový 5,5 litrový V8 motor od AMG s výkonem 400 kW a 758 Nm točivého momentu, posílil na 618 kW a 1000 Nm točivého momentu. To je rozdíl neskutečných 218 kW a 242 Nm! Již nyní Mansory dostal objednávky ze Spojených Arabských Emirátů, Německa, Ameriky a Velké Británie.
Zdroj: Mansory
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.