Mercedes-Benz G63 AMG 6x6 - po vylepšení od Mansory má 840 koní

ar2, 22. května 2014, 21:02 Google+

Je vám ohromné šestikolové G63 AMG 6x6 málo? Chcete víc a můžete si to dovolit. Tak právě pro vás udělal úpravce luxusních automobilů Mansory unikátní G63 AMG 6x6.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
mercedes-benz g

mercedes-benz g | foto: MANSORY

Sdílejte článek

Mansory se vrhl na šestikolové monstrum a kompletně jej vylepšil. Ze změn, které se týkají exteriéru bychom rádi vypíchly mnoho karbonových dílů, které jsou například na bočních prazích, zpětných zrcátkách a na dalších místech. Přepracována byla i mřížka chladiče a nebo šestice kol s novým designem.

Nejdůležitějšími změnami prošel samotný motor od AMG. Mansory si přeplňovaný agregát V8 s objemem 5,5 litru vzal „do parády“.  Při vylepšování sáhl po špičkových komponentech určených pro ty nejvýkonnější závodní motory. Nové jsou ojnice, písty, ložiska, nová je i hlava válců nebo kliková hřídel, s lepším zvukem přišel i nový výfukový systém. Všechny tyto vylepšení přinesly ohromné zvýšení výkonu.

Sériový 5,5 litrový V8 motor od AMG s výkonem 400 kW a 758 Nm točivého momentu, posílil na 618 kW a 1000 Nm točivého momentu. To je rozdíl neskutečných 218 kW a 242 Nm! Již nyní Mansory dostal objednávky ze Spojených Arabských Emirátů, Německa, Ameriky a Velké Británie.

Zdroj: Mansory


Vytisknout

Diskuze: Mercedes-Benz G63 AMG 6x6 - po vylepšení od Mansory má 840 koní

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Lucid Air bude mít dojezd více než 800 km a zrychlení z 0 na 100 km/h za méně než 2,5 sekundy

Dojezd 800 km a zrychlení za 2,5 vteřiny. Na jaře začne montáž luxusního sedanu Lucid Air

Škoda představila Enyaq iV, svje první čistě elektrické SUV

Pětina Čechů má snít o elektromobilech. Průzkum ukázal, proč je nekupují

Mercedes W124 300E

Taxikářská legenda z „osmdesátek“ – Mercedes W124

Autonomní brzdový systém neustále sleduje dění před vozidlem

Realita a nouzový brzdový systém AEB. Má nebo nemá smysl?

Nový Ford Kuga HEV je jedním ze 17 elektrifikovaných modelů pro evropské trhy

Nové SUV Ford Kuga HEV jde do výroby. Přes elektrickou pomoc sprint nemusí

Autodráha

Nevíte co pod stromeček? Toto potěší malého i velkého kluka a dokonce i dědečka

Suzuki ACROSS

Suzuki ACROSS v předprodeji, více než 300 koní ovšem nebude "zadarmo"

Škoda Octavia

Český sen v podobě nové Škody Octavie Scout a RS přichází na náš trh

Škoda Rapid s motorem o objemu 1289 cm³ a výkonu 46 kW měla díky podobné koncepci v Británii přezdívku “Porsche chudých”

Ikonické Škody z osmdesátek zařazeny mezi sdílené vozy

Toyota C-HR GR Sport

Toyota rozšiřuje nejatraktivnější řadu C-HR o model GR Sport

Mezigenerační srovnání Mercedesů C-class (S203 / S204)

Test: Mezigenerační srovnání Mercedesů C-class (S203 / S204). Který koupit, proč a za kolik?

Honda CMX 1100 Rebel

Je to Rebel! Honda představila nový model CMX1100 Rebel

Peugeot Landtrek

Nový pickup Peugeot Landtrek pro Ameriku, my v Evropě máme pravděpodobně smůlu

Pandur II pro Ačr

Zakázka na Pandury ukázala, jaký vliv má modernizace armády na českou ekonomiku

Volkswagen vybudoval nový větrný tunel v hodnotě 2,5 miliardy korun

Co jsme ve škole nenáviděli, jezdí s námi denně v autech, tvrdí uznávaný profesor

reklama

Doporučujeme

Seat

Česká republika získala bronz v soutěži TOP Service People SEAT 2014

Čtěte dále

Nejčtenější články

  1. Test: Mezigenerační srovnání Mercedesů C-class (S203 / S204). Který koupit, proč a za kolik?

  2. Dojezd 800 km a zrychlení za 2,5 vteřiny. Na jaře začne montáž luxusního sedanu Lucid Air

  3. Nevíte co pod stromeček? Toto potěší malého i velkého kluka a dokonce i dědečka

  4. Taxikářská legenda z „osmdesátek“ – Mercedes W124

  5. Pětina Čechů má snít o elektromobilech. Průzkum ukázal, proč je nekupují

  6. Realita a nouzový brzdový systém AEB. Má nebo nemá smysl?

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud