Expert posádky Fostla.de, specialista přes karoserie, nedávno dokončil svou práci s Porsche 911 GT3. Připravil pro něj unikátní vzhled, který na silnicích bude poutat zrak okolních řidičů.
Pod kapotou tohoto německého sporťáku je nově vyvinutý vodou chlazený hliníkový šestiválec se čtyřmi ventily na válec, systémem VarioCam a mazáním se suchou skříní. Je umístěn těsně nad asfaltem, nízko v zadní části vozu. Vysokootáčková koncepce slibuje výjimečný výkon. Motor dosahuje nejvyšších otáček 9000 za minutu. Točivý moment je 440 Nm a nejvyšší výkon 475 koní je dosahován při 8250 otáčkách.
Standardně dodávané řízení zadní nápravy zlepšuje vlastnosti automobilu jak na okruhu, tak v každodenním provozu. Elektromechanický systém umožňuje upravit úhel natočení každého ze zadních kol podle aktuální jízdní situace, úhlu natočení volantu a rychlosti vozu. Výhodou v každodenním provozu při malých rychlostech je natáčení zadních kol v opačném směru než kol přední nápravy. To de facto zkracuje rozvor náprav. Průměr otáčení je menší a parkování snadnější. Při sportovní jízdě je naopak výhodou při vysokých rychlostech natáčení zadních kol ve stejném směru jako u předních kol.
Zejména při předjížděcích manévrech na závodním okruhu se zvyšuje jízdní stabilita díky virtuálnímu prodloužení rozvoru. Současně se zvyšuje agilita vozu.
Zdroj: gtspirit.com, Porsche
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.