Limitovaná edice Mustangu přichází jako připomenutí 50. výročí výroby tohoto kultovního sporťáku.
Ford Mustang se začal vyrábět v roce 1964. Nyní se na autosalonu v New Yorku představí limitovaná edice, připravená pouze pro 50. výročí. Speciální vůz bude postaven na základě Mustangu GT a bude k dispozici jen ve dvou barvách. Konkrétně v bílé nebo modré.
Další doplňky budou chromované lišty, nové zadní světla, jedinečný znak, který bude označovat vzácnost daného modelu. Odlišením od ostatních modelů Mustang bude i snížení tříčtvrtečního okna, které bude upomínat na originál z roku 1964.
V interiéru Fordu přibilo speciální dekorační hliníkové lemování společně s kontrastním prošitím dvoubarevných sedadel a novým volantem.
O pohon se bude starat osvědčený 5-ti litrový motor V8, převzatý z modelu GT. Jeho výkon bude
Použití stejného 5.0-litrový motor V8 jako GT a vybaveny výkon balení Ford, 50. výročí Mustang má 420 koní. O bezpečné zastavení se budou starat výkonné brzdy, které budou pod 19-ti palcovými litými koly se speciálním designem. Tyto kola budou obuta do speciálních pneumatik s měkkou směsí pro lepší trakční vlastnosti.
Přenos výkonu bude na zadní kola pomocí šestistupňového manuálu nebo automatické převodovky. V případě manuální převodovky bude k dispozici i zadní diferenciál s omezenou svorností.
Prodej této speciální edice se naplno rozběhne ještě letos. Zatím není jasné, zda se kousky z této edice dostanou i na jiné trhy, než jen na ten v Americe.
Zdroj: Ford
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.