Ferrari FF nepatří mezi nejoblíbenější modely automobilky se vzpírajícím se koněm ve znaku. Ferrari se rozhodlo udělat z tohoto modelu trochu atraktivnější kupé.
I když FF nabídne 4 místa pro cestující, silný motor a skvělé jízdní vlastnosti, pořád to nestačí k úspěchu. Možná právě větší karoserie, která sice pojme dvojnásobný počet pasažérů oproti ostatním modelům Ferrari, je trnem v oku potencionálním majitelům.
Podle serveru Car & Driver plánuje Ferrari výrobu modelu FF s karoserií kupé a jen sedadly pro řidiče a jednoho spolujezdce. Zároveň se zřejmě dočkáme přepracovaného designu. Podle zmíněného zdroje se můžeme Ferrari FF Coupé dočkat již příští rok.
O pohon by se měl starat známý motor V12 s objemem 6,3 litrů a výkonem 660 koní (485 kW) s maximem kroutícího momentu 683 Nm. Tento masivní výkon bude rozložen na všechny čtyři kola pomocí mezinápravové spojky. Zrychlení z 0-100 km/h by mělo být pod 3,7 sekundy a maximální rychlost bude přes 335 km/h.
Zdroj: Car & Driver
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.