Ferrari FF nepatří mezi nejoblíbenější modely automobilky se vzpírajícím se koněm ve znaku. Ferrari se rozhodlo udělat z tohoto modelu trochu atraktivnější kupé.
I když FF nabídne 4 místa pro cestující, silný motor a skvělé jízdní vlastnosti, pořád to nestačí k úspěchu. Možná právě větší karoserie, která sice pojme dvojnásobný počet pasažérů oproti ostatním modelům Ferrari, je trnem v oku potencionálním majitelům.
Podle serveru Car & Driver plánuje Ferrari výrobu modelu FF s karoserií kupé a jen sedadly pro řidiče a jednoho spolujezdce. Zároveň se zřejmě dočkáme přepracovaného designu. Podle zmíněného zdroje se můžeme Ferrari FF Coupé dočkat již příští rok.
O pohon by se měl starat známý motor V12 s objemem 6,3 litrů a výkonem 660 koní (485 kW) s maximem kroutícího momentu 683 Nm. Tento masivní výkon bude rozložen na všechny čtyři kola pomocí mezinápravové spojky. Zrychlení z 0-100 km/h by mělo být pod 3,7 sekundy a maximální rychlost bude přes 335 km/h.
Zdroj: Car & Driver
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?