Ferrari FF nepatří mezi nejoblíbenější modely automobilky se vzpírajícím se koněm ve znaku. Ferrari se rozhodlo udělat z tohoto modelu trochu atraktivnější kupé.
I když FF nabídne 4 místa pro cestující, silný motor a skvělé jízdní vlastnosti, pořád to nestačí k úspěchu. Možná právě větší karoserie, která sice pojme dvojnásobný počet pasažérů oproti ostatním modelům Ferrari, je trnem v oku potencionálním majitelům.
Podle serveru Car & Driver plánuje Ferrari výrobu modelu FF s karoserií kupé a jen sedadly pro řidiče a jednoho spolujezdce. Zároveň se zřejmě dočkáme přepracovaného designu. Podle zmíněného zdroje se můžeme Ferrari FF Coupé dočkat již příští rok.
O pohon by se měl starat známý motor V12 s objemem 6,3 litrů a výkonem 660 koní (485 kW) s maximem kroutícího momentu 683 Nm. Tento masivní výkon bude rozložen na všechny čtyři kola pomocí mezinápravové spojky. Zrychlení z 0-100 km/h by mělo být pod 3,7 sekundy a maximální rychlost bude přes 335 km/h.
Zdroj: Car & Driver
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.