Karosářská varianta sedan pro oblíbený Ford Focus bude mít debut na autosalonu v New Yorku. Jeho podobu vám přinášíme již nyní, na oficiálních snímcích.
Po zavedení omlazeného Focusu hatchback a kombi minulý měsíc v Ženevě, Ford odhalil nový Focus sedan, který se dostane na veřejnost příští týden na New York Auto Show.
Jak se dalo očekávat, Ford se inspiroval mřížkou u Aston Martinu. Focus sedan spolu s novým designem světlometů zapadá mezi své sourozence, kteří nesou stejný designový jazyk. Přední nárazník také prošel obměnou a vypadá jemnější než před faceliftem, zatímco vzadu jsou aktualizované zadní světla, mírně modifikované víko kufru a nárazník, ale celkový vzhled není tak odlišný ve srovnání s předchozím modelem.
Ford zapracoval i na interiéru kabiny, kde standardní zpětná kamera spolupracuje s dotykovým displejem s úhlopříčkou buď 4,2 nebo 8-palců, označovaným Myford Touch. Přibyly držáky na kelímky/lahve s pitím, nové jsou i asistenční systémy, anebo nové sedačky.
Změněna byla také technika. Nové zavěšení kol a nastavení podvozku nabízí "pocit většího připojení se silnicí" a zároveň větší komfort. Ford nabízí SE Sport balíček, který zahrnuje tvrdší nastavení podvozku, 17-palcové ráfky, pozměněný exteriér a v případě automatické převodovky i „pádla“ pod volantem.
Co se palety nabízených motorů týče. Základem bude 1,0-litrový EcoBoost spojený pouze s šestistupňovou manuální převodovkou. Nabídku doplní i dvojice naftových motorů, 1.6 Duratorq TDCi a 2.0 Duratorq TDCi s možností automatické převodovky.
Zdroj: Ford
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.