Toyota chystá facelift pro svůj velice oblíbený model Camry. Omlazený Japonský sedan má dorazit v roce 2015 na autosalon v New Yorku.
Plánovaná obměna Toyoty Camry má přinést víc než „jen“ emocionální design. I přes omezené množství informací, které mezi novináře Toyota o připravovaném faceliftu vypustila, víme jaké nejzásadnější změny Toyota pro Camry chystá.
V polovině cyklu by měla získat výraznější vzhled, napříč zavedeným konvencím. Však již dříve šéf designu Toyoty řekl, že nové modely budou mít „více emociální a působivý design“, který nové zákazníky bude lákat ke koupi. Lze předpokládat, že právě Toyota Camry bude prvním modelem, nesoucím tento „působivý design“.
Další změny se odehrají pod kapotou. Ač to u faceliftů není příliš obvyklé, tak chce Toyota pozměnit nabídku motorů. V nabídce budou čtyřválce o objemu 2,5 litru s výkonem 178 koní a v případě Hybridu 200 koní. Vrchol nabídky bude tvořit agregát V6 s objemem 3,5 litru a výkonem téměř 270 koní.
Zdroj: worldcarfans.com
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.