Nová generace BMW 5 byla zachycena v podobě zamaskovaného prototypu. Německý výrobce, BMW plánuje uvést novou generaci páté řady v roce 2016.
Nové informace o budoucí „pětce“ začínají vyplouvat na povrch. První z nich je designu, ten by měl projít výraznou evolucí. Další informace se týká hmotnosti. Nové BMW 5 by mělo oproti svému předchůdci, BMW 5 F10, zhubnout o citelných 100 kilogramů.
Velké snížení hmotnosti, by mělo dopomoci použití nové, lehké platformy. Pod kapotu zamíří motory čtyřválcové, šestiválcové a dokonce i osmiválcové. Hovoří se také, o příchodů nových výkonných tříválcích, ale to není potvrzeno.
První nové BMW 5 přijde v roce 2016 v karoserii limusina. Počítá se s pozdějším příchodem karoserie kombi a Grand Turismo. Pro milovníky ostré jízdy připraví divize M brutální verzi M5.
Zdroj: worldcarfans.com
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?