U Nissanu se zřejmě rozhodli, že budou provádět honbu ta co největším výkonem u modelu GT-R a tak tu máme opět další, jeho ještě silnější verzi.
Konkrétně se jedná Nissan GT-R Nismo s paketem N-Attack Package. Už sám název napovídá, že hlavní změnou bude opět nárůst výkonu a upravený podvozek. O tom ostatně svědčí fakt, že nově se GT-R Nismo dočkalo ještě více sportovnějších tlumičů, podvozkem Öhlins, který má opravdu širokou škálu nastavitelných režimů.
Jak je ze snímku patrné, i karoserie samotná obnáší nějaká ta vylepšení, to aby aerodynamika vozu byla naprosto dokonalá. Spolu s tím ubylo pár kilogramů na váze vozu, za což může GT-R Nismo vděčit použití uhlíkových dílů, jako je třeba nové zadní křídlo. Přepracování se dočkal i podvozkový systém Traction Control Management a dokonce i diferenciály se zvýšenou svorností, které už tak byly naprosto dokonalé.
Jako poslední změny lze zmínit nové stabilizátory, posádku přivítají tvrdá skořepinová sedadla Recaro a o zastavení se postarají ještě větší brzdové destičky.. O výkonových parametrech a ceně vozu zatím nepadlo ani slovo, na to si budeme muset ještě chvíli počkat, GT-R Nismo N-Attack Package se totiž prozatím prohání po testovacích drahách v Japonsku.
zdroj: Nissan
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.