U Nissanu se zřejmě rozhodli, že budou provádět honbu ta co největším výkonem u modelu GT-R a tak tu máme opět další, jeho ještě silnější verzi.
Konkrétně se jedná Nissan GT-R Nismo s paketem N-Attack Package. Už sám název napovídá, že hlavní změnou bude opět nárůst výkonu a upravený podvozek. O tom ostatně svědčí fakt, že nově se GT-R Nismo dočkalo ještě více sportovnějších tlumičů, podvozkem Öhlins, který má opravdu širokou škálu nastavitelných režimů.
Jak je ze snímku patrné, i karoserie samotná obnáší nějaká ta vylepšení, to aby aerodynamika vozu byla naprosto dokonalá. Spolu s tím ubylo pár kilogramů na váze vozu, za což může GT-R Nismo vděčit použití uhlíkových dílů, jako je třeba nové zadní křídlo. Přepracování se dočkal i podvozkový systém Traction Control Management a dokonce i diferenciály se zvýšenou svorností, které už tak byly naprosto dokonalé.
Jako poslední změny lze zmínit nové stabilizátory, posádku přivítají tvrdá skořepinová sedadla Recaro a o zastavení se postarají ještě větší brzdové destičky.. O výkonových parametrech a ceně vozu zatím nepadlo ani slovo, na to si budeme muset ještě chvíli počkat, GT-R Nismo N-Attack Package se totiž prozatím prohání po testovacích drahách v Japonsku.
zdroj: Nissan
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?