Americký Jeep si výhradně pro evropský trh připravil speciální edici modelu Wrangler s názvem "Rubicon X Package.
Rubicon X Package dostal šedý lak karoserie a doplňky v matně černém laku. obložení Černá je tak přední mřížka, zatmavená jsou boční okna a černo šedý odstín dostala i 17-palcová kola z lehkých slitin. K dispozici bude Wrangler X Package jak ve dvoudveřové, tak i ve čtyřdveřové variantě.
Uvnitř vozu najdou zákazníci elektricky vyhřívané červené kožené sedačky, kůží potažený volant, stříbrné akcenty a speciální podlahové rohože. Do sériové výbavy se taktéž zařadí informační systém Uconnect s 6,5-palcovým dotykovým displejem a pevným diskem o velikosti 40 GB.
Jeep Wrangler Rubicon X Package jde do výroby hlavně proto, aby navýšil klesající prodeje modelu Wrangler na evropském trhu. Vůz bude nabízen s 2,8-litrovým přeplňovaným vznětovým motorem, který poskytne výkon 200 koní a 460 Nm točivého momentu. Další variantou je benzínový šestiválec Pentastar o objemu 3,6 litru s výkonem 284 koní a 347 Nm. Oba motory budou spolupracovat s 5-stupňovou automatickou převodovkou.
zdroj: Jeep
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.