Audi představilo na svém stánku v Ženevě lehce omlazenou generaci závodního modelu Audi RS5 DTM.
Vylepšená RS5 bude do závodů DTM nasazena později v tomto roce a aby dosáhl co nejlepších výsledků, dočkal se hlavně aerodynamických změn. RS5 DTM dostala nová zpětná zrcátka, nové boční prahy a přepracované zadní podběhy kol. Vůz byl také vybaven voštinovou mřížkou a zvětšenými přívody pro vzduch k motoru.
Změny jsou poměrně malé, ale vedoucí designového oddělení Audi Sport, Stefan Aicher ,řekl: "Pravidla DTM jsou velice přísná, což je důvod, proč je současná verze RS5 DTM jen opravdu mírně přepracována." Kromě stylingových vylepšení, se inženýři vynasnažili přepracovat i zavěšení přední a zadních nápravy.
Po svém debutu v Ženevě, projde pozměněná Audi RS5 DTM testováním na okruhu v Budapešti, do oficiálních závodů nastoupí na okruhu Hockenheimring, a to přesně 4. května.
Zdroj: Audi
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.