Audi představilo na svém stánku v Ženevě lehce omlazenou generaci závodního modelu Audi RS5 DTM.
Vylepšená RS5 bude do závodů DTM nasazena později v tomto roce a aby dosáhl co nejlepších výsledků, dočkal se hlavně aerodynamických změn. RS5 DTM dostala nová zpětná zrcátka, nové boční prahy a přepracované zadní podběhy kol. Vůz byl také vybaven voštinovou mřížkou a zvětšenými přívody pro vzduch k motoru.
Změny jsou poměrně malé, ale vedoucí designového oddělení Audi Sport, Stefan Aicher ,řekl: "Pravidla DTM jsou velice přísná, což je důvod, proč je současná verze RS5 DTM jen opravdu mírně přepracována." Kromě stylingových vylepšení, se inženýři vynasnažili přepracovat i zavěšení přední a zadních nápravy.
Po svém debutu v Ženevě, projde pozměněná Audi RS5 DTM testováním na okruhu v Budapešti, do oficiálních závodů nastoupí na okruhu Hockenheimring, a to přesně 4. května.
Zdroj: Audi
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?