Japonské Suzuki představuje ve Velké Británii novou edici Swift SZ-L, jejíž výroba je omezena na počet 500 kusů.
Suzuki se snaží okořenit modelovou nabídku na britském trhu a tak faceliftovaná verze v edici SZ-L nabídne odlišné doplňky a bohatší výbavu. Model je dodáván standardně s manuální klimatizací, sedmi airbagy, systémem jízdní stability ESP, Bluetooth, dále pak LED světly pro denní svícení a tempomatem.
Swift SZ-L bude nabízen ve dvou barevných metalízách karoserie, na výběr je tak modrá či temně černá. Oba laky pal doplní bílá střecha, bílá vnější zpětná zrcátka a zadní spoiler. Kabina nabízí stříbrné prošívání na řadící páce, volantu a také na sedadlech, které nyní mají míru ušitou tkaninu.
Pod kapotou se ocitne pouze jeden motor, konkrétně benzín o objemu 1,2-litru Dual VVT s výkonem 94 koní. Ten umožní s vozem dosáhnout kombinované spotřeby kolem 5 litrů na 100 km a vypouštěné emise CO2 činí 116 g / km.
Suzuki Swift SZ-L Edition bude nabízeno jako třídvéřový model za částku 10.899 liber, pětidveřová verze pak stojí 11.316 liber.
zdroj: SuzukiMladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.