Na internet se dostal zajímavý snímek, na kterém lze spatřit jasně modrý Jaguar XFR-S v rodinné verzi Sportbrake. O této verzi se navíc spekuluje, že jí automobilka chystá představit už v březnu na autosalonu v Ženevě.
Ultra tychlé kombi by v případě nasazení do výroby bylo nasazeno proti soupeřům Audi RS6 Avant anebo Mercedes-Benz E63 AMG Estate. Aby jim svými jízdními výkony stačil, tak pod svou kapotou má mít stejný přeplňovaný osmiválec o objemu 5,0-litru, jenž pracuje ve verzi sedan. Motor nabízí výkon 542 koní a 680 Nm točivého momentu a je napojen na 8-rychlostní převodovkou ZF.
Podle informací by tak o něco těžšé kombi mohlo zrychlit z 0 na 100 km/h za 4,6 sekundy, maximální rychlost by měla činit dokonce 300 km/h. Jak je ze snímku patrné, XFR-S Sportbrake nechybí typický modrý lak karoserie, agresivní body kit se svalnatějšímí nárazníky, větší přední větrací otvory a sportovní litá kola.
Jaguar XFR-S Sportbrake by mohl stát něco kolem částky 80.000 liber, uvidíme však, jestli se automobilka jen nechlubím něčím, co následně nevpustí do běžné výroby.
Zdroj: autocar.co.uk
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?