Na internet se dostal zajímavý snímek, na kterém lze spatřit jasně modrý Jaguar XFR-S v rodinné verzi Sportbrake. O této verzi se navíc spekuluje, že jí automobilka chystá představit už v březnu na autosalonu v Ženevě.
Ultra tychlé kombi by v případě nasazení do výroby bylo nasazeno proti soupeřům Audi RS6 Avant anebo Mercedes-Benz E63 AMG Estate. Aby jim svými jízdními výkony stačil, tak pod svou kapotou má mít stejný přeplňovaný osmiválec o objemu 5,0-litru, jenž pracuje ve verzi sedan. Motor nabízí výkon 542 koní a 680 Nm točivého momentu a je napojen na 8-rychlostní převodovkou ZF.
Podle informací by tak o něco těžšé kombi mohlo zrychlit z 0 na 100 km/h za 4,6 sekundy, maximální rychlost by měla činit dokonce 300 km/h. Jak je ze snímku patrné, XFR-S Sportbrake nechybí typický modrý lak karoserie, agresivní body kit se svalnatějšímí nárazníky, větší přední větrací otvory a sportovní litá kola.
Jaguar XFR-S Sportbrake by mohl stát něco kolem částky 80.000 liber, uvidíme však, jestli se automobilka jen nechlubím něčím, co následně nevpustí do běžné výroby.
Zdroj: autocar.co.uk
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.