Podle nejnovější tiskové zprávy od Pagani se na autosalonu v Ženevě objeví dvě verze současného supersportu Pagani Huayra.
Podrobnosti jsou zatím velmi omezené, ale spekulace naznačují, že automobilka by mohla odhalit verzi Huayra Roadster a také vysoce výkonnou Huayra S. Vedení Pagani zatím zůstává zdrženlivé co se týče poskytování informací, ale Horacio Pagani již dříve řekl, "že otevřená Huayra Roadster se objeví přibližně za tři roky, a to po uvedení uzavřené verze.
Ta byla představena neoficiálně představena už v roce 2011 a tak příchod roadsteru by byl na snadě. Co se týče úvah o představení silnější Pagani Huayra S, pokud by se automobilka opravdu rozhodla pro výrobu nadopováné verze, pak bychom pod její kapotou mohli spatřit benzínový twin-turbo motor o objemu 6,0-litru V12.
S ním by Pagani Huayra S disponovala výkonem 730 koní a 1000 Nm točivého momentu. Otázkou však zůstává cena vozu a taky fakt, zda je tato silnější verze ještě potřeba, již standardní Huayra totiž dokáže svými výkony pěkně zatopit pod kotlem svým protivníkům.
Zdroj: Pagani, autoexpress.co.uk
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?