Podle nejnovější tiskové zprávy od Pagani se na autosalonu v Ženevě objeví dvě verze současného supersportu Pagani Huayra.
Podrobnosti jsou zatím velmi omezené, ale spekulace naznačují, že automobilka by mohla odhalit verzi Huayra Roadster a také vysoce výkonnou Huayra S. Vedení Pagani zatím zůstává zdrženlivé co se týče poskytování informací, ale Horacio Pagani již dříve řekl, "že otevřená Huayra Roadster se objeví přibližně za tři roky, a to po uvedení uzavřené verze.
Ta byla představena neoficiálně představena už v roce 2011 a tak příchod roadsteru by byl na snadě. Co se týče úvah o představení silnější Pagani Huayra S, pokud by se automobilka opravdu rozhodla pro výrobu nadopováné verze, pak bychom pod její kapotou mohli spatřit benzínový twin-turbo motor o objemu 6,0-litru V12.
S ním by Pagani Huayra S disponovala výkonem 730 koní a 1000 Nm točivého momentu. Otázkou však zůstává cena vozu a taky fakt, zda je tato silnější verze ještě potřeba, již standardní Huayra totiž dokáže svými výkony pěkně zatopit pod kotlem svým protivníkům.
Zdroj: Pagani, autoexpress.co.uk
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.