Podle nejnovější tiskové zprávy od Pagani se na autosalonu v Ženevě objeví dvě verze současného supersportu Pagani Huayra.
Podrobnosti jsou zatím velmi omezené, ale spekulace naznačují, že automobilka by mohla odhalit verzi Huayra Roadster a také vysoce výkonnou Huayra S. Vedení Pagani zatím zůstává zdrženlivé co se týče poskytování informací, ale Horacio Pagani již dříve řekl, "že otevřená Huayra Roadster se objeví přibližně za tři roky, a to po uvedení uzavřené verze.
Ta byla představena neoficiálně představena už v roce 2011 a tak příchod roadsteru by byl na snadě. Co se týče úvah o představení silnější Pagani Huayra S, pokud by se automobilka opravdu rozhodla pro výrobu nadopováné verze, pak bychom pod její kapotou mohli spatřit benzínový twin-turbo motor o objemu 6,0-litru V12.
S ním by Pagani Huayra S disponovala výkonem 730 koní a 1000 Nm točivého momentu. Otázkou však zůstává cena vozu a taky fakt, zda je tato silnější verze ještě potřeba, již standardní Huayra totiž dokáže svými výkony pěkně zatopit pod kotlem svým protivníkům.
Zdroj: Pagani, autoexpress.co.uk
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.