Podle nejnovější tiskové zprávy od Pagani se na autosalonu v Ženevě objeví dvě verze současného supersportu Pagani Huayra.
Podrobnosti jsou zatím velmi omezené, ale spekulace naznačují, že automobilka by mohla odhalit verzi Huayra Roadster a také vysoce výkonnou Huayra S. Vedení Pagani zatím zůstává zdrženlivé co se týče poskytování informací, ale Horacio Pagani již dříve řekl, "že otevřená Huayra Roadster se objeví přibližně za tři roky, a to po uvedení uzavřené verze.
Ta byla představena neoficiálně představena už v roce 2011 a tak příchod roadsteru by byl na snadě. Co se týče úvah o představení silnější Pagani Huayra S, pokud by se automobilka opravdu rozhodla pro výrobu nadopováné verze, pak bychom pod její kapotou mohli spatřit benzínový twin-turbo motor o objemu 6,0-litru V12.
S ním by Pagani Huayra S disponovala výkonem 730 koní a 1000 Nm točivého momentu. Otázkou však zůstává cena vozu a taky fakt, zda je tato silnější verze ještě potřeba, již standardní Huayra totiž dokáže svými výkony pěkně zatopit pod kotlem svým protivníkům.
Zdroj: Pagani, autoexpress.co.uk
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?