Automobilka Peugeot představila minulý týden nový model 108 a bylo jen otázkou času, kdy se světu ukáže jeho dvojče od Citroenu, kterým bude nová generace modelu C1.
Ta se oficiálně ukáže veřejnosti na autosalonu v Ženevě ale už teď jsou známi první podrobnosti o voze. Společnost odmítla vydat jakékoliv oficiální snímky, ale je téměř jisté, že vzhledově se nová C1 hodně přiblíží již představenému Peugeotu 108.
To znamená, že můžeme očekávat stylový městský hatchback, který bude mnohem přitažlivější než jeho současný předchůdce. Ten je na trhu již několikátý rok a tak příchod nové generace je doslova na spadnutí. ¨
O tom, co se objeví pod kapotou nového Citroenu C1 se zatím jen spekuluje, nejčastěji se objevují informace o 1,0-litrovém benzínovém tříválci s výkonem 68 koní a 1,2-litrovém tříválci PureTech VTi s výkonem 82 koní.
Zdroj: Citroen, Worldcarfans.com
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.