Nová generace vozu Mercedes-Benz třídy C se nám oficiálně představí již za pár za pár týdnů na autosalonu v Ženevě a tak je čas se podívat na další koncepční návrhy.
Na internet se totiž dostal snímek, kde můžeme vidět nejnovější generaci třídy C ve variantě CLC, neboli čtyřdveřové kupé. Tento počítačový návrh má na svědomí další z celkem známých designérů, kterým je Remco Meulendijk.
Koncepční verze CLC je svými rozměry o něco větší a nabízí uhlazenější tvar střechy a zadní části, ve stylu vetšího sourozence Mercedes S-Class Coupe. Pokud by se vůbec tato varianta dostala do programu výrobce, na trhu se nový Mercedes CLC postaví soupeřům, jakými jsou například Audi A5 Sportback nebo nové BMW 4 Gran Coupe.
Zda se tato varianta opravdu dostane do výroby zatím samozřejmě není jasné, světová premiéra běžného C Class se odehraje v březnu a za tuto dobu jsme mohli spatřit velký množství různých verzů, z nichž některé mají slušnou šanci na výrobní proces.
zdroj: Remco Meulendijk
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.
Společnost BYD, světový lídr v oblasti vozidel na nové energie, oficiálně vstupuje na český trh. Tuzemským zákazníkům nabídne čistě elektrické i plug-in hybridní vozy s technologiemi, které jsou součástí její rychlé expanze v Evropě.