Nová generace vozu Mercedes-Benz třídy C se nám oficiálně představí již za pár za pár týdnů na autosalonu v Ženevě a tak je čas se podívat na další koncepční návrhy.
Na internet se totiž dostal snímek, kde můžeme vidět nejnovější generaci třídy C ve variantě CLC, neboli čtyřdveřové kupé. Tento počítačový návrh má na svědomí další z celkem známých designérů, kterým je Remco Meulendijk.
Koncepční verze CLC je svými rozměry o něco větší a nabízí uhlazenější tvar střechy a zadní části, ve stylu vetšího sourozence Mercedes S-Class Coupe. Pokud by se vůbec tato varianta dostala do programu výrobce, na trhu se nový Mercedes CLC postaví soupeřům, jakými jsou například Audi A5 Sportback nebo nové BMW 4 Gran Coupe.
Zda se tato varianta opravdu dostane do výroby zatím samozřejmě není jasné, světová premiéra běžného C Class se odehraje v březnu a za tuto dobu jsme mohli spatřit velký množství různých verzů, z nichž některé mají slušnou šanci na výrobní proces.
zdroj: Remco Meulendijk
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.