Automobilka Hyundai představila na Chicago Auto Show a speciální verzi modelu Veloster s názvem RE:FLEX Edition.
Veloster RE:FLEX Edition nabídne svým zákazníkům sportovnější vzhled a hlavně exkluzivní lak karoserie, který u běžných verzí není dostupný. Potenciální zájemce má na výběr hned z několika odstínů: modrý Ice Pearl, bílý Century White, oranžový Vitamin C, černý Ultra Black a nebo červený Boston Red.
Co se týče vzhledu, vůz je osazen 18“ litými koly potažené leštěným chromem, jenž nalezneme i na dalších částech karoserie. Ve výbavě RE:FLEX Edition se nachází zadní světlomety tvořené plně z LED diod, přední jsou pro změnu projektorové, ty ovšem mají jen LED diody pro denní svícení.
Speciální verzi Velosteru poznáme i podle změn v interiéru. Tam nalezneme černá nebo červená kožená sedadla, kůží potažený volant a řadicí páku a nebo 7“ displej multimediálního systému. Pro příznivce kvalitní hudební aparatury zde bude připraven audiosystém Dimension se šesti reproduktory a výkonu 450 Wattů.
O pohon vozu se postará benzínový čtyřválec o objemu 1.6 GDi s výkonem 132 koní. Výkon je posílán na přední nápravu a to skrze šestistupňovou automatickou převodovku EcoShift.
Hyundai Veloster RE:FLEX Edition vstoupí do prodeje na jaře tohoto roku, výroba je však omezena na pouhých 3 000 kusů. Další špatnou zprávou je, že tato edice je určena výhradně pro trh v USA.
zdroj: Hyundai, Worldcarfans.com
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.