Automobilka Hyundai představila na Chicago Auto Show a speciální verzi modelu Veloster s názvem RE:FLEX Edition.
Veloster RE:FLEX Edition nabídne svým zákazníkům sportovnější vzhled a hlavně exkluzivní lak karoserie, který u běžných verzí není dostupný. Potenciální zájemce má na výběr hned z několika odstínů: modrý Ice Pearl, bílý Century White, oranžový Vitamin C, černý Ultra Black a nebo červený Boston Red.
Co se týče vzhledu, vůz je osazen 18“ litými koly potažené leštěným chromem, jenž nalezneme i na dalších částech karoserie. Ve výbavě RE:FLEX Edition se nachází zadní světlomety tvořené plně z LED diod, přední jsou pro změnu projektorové, ty ovšem mají jen LED diody pro denní svícení.
Speciální verzi Velosteru poznáme i podle změn v interiéru. Tam nalezneme černá nebo červená kožená sedadla, kůží potažený volant a řadicí páku a nebo 7“ displej multimediálního systému. Pro příznivce kvalitní hudební aparatury zde bude připraven audiosystém Dimension se šesti reproduktory a výkonu 450 Wattů.
O pohon vozu se postará benzínový čtyřválec o objemu 1.6 GDi s výkonem 132 koní. Výkon je posílán na přední nápravu a to skrze šestistupňovou automatickou převodovku EcoShift.
Hyundai Veloster RE:FLEX Edition vstoupí do prodeje na jaře tohoto roku, výroba je však omezena na pouhých 3 000 kusů. Další špatnou zprávou je, že tato edice je určena výhradně pro trh v USA.
zdroj: Hyundai, Worldcarfans.com
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.