Automobilka Hyundai představila na Chicago Auto Show a speciální verzi modelu Veloster s názvem RE:FLEX Edition.
Veloster RE:FLEX Edition nabídne svým zákazníkům sportovnější vzhled a hlavně exkluzivní lak karoserie, který u běžných verzí není dostupný. Potenciální zájemce má na výběr hned z několika odstínů: modrý Ice Pearl, bílý Century White, oranžový Vitamin C, černý Ultra Black a nebo červený Boston Red.
Co se týče vzhledu, vůz je osazen 18“ litými koly potažené leštěným chromem, jenž nalezneme i na dalších částech karoserie. Ve výbavě RE:FLEX Edition se nachází zadní světlomety tvořené plně z LED diod, přední jsou pro změnu projektorové, ty ovšem mají jen LED diody pro denní svícení.
Speciální verzi Velosteru poznáme i podle změn v interiéru. Tam nalezneme černá nebo červená kožená sedadla, kůží potažený volant a řadicí páku a nebo 7“ displej multimediálního systému. Pro příznivce kvalitní hudební aparatury zde bude připraven audiosystém Dimension se šesti reproduktory a výkonu 450 Wattů.
O pohon vozu se postará benzínový čtyřválec o objemu 1.6 GDi s výkonem 132 koní. Výkon je posílán na přední nápravu a to skrze šestistupňovou automatickou převodovku EcoShift.
Hyundai Veloster RE:FLEX Edition vstoupí do prodeje na jaře tohoto roku, výroba je však omezena na pouhých 3 000 kusů. Další špatnou zprávou je, že tato edice je určena výhradně pro trh v USA.
zdroj: Hyundai, Worldcarfans.com
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?