Automobilka Fiat pro úspěšný model Panda připravuje nafouklou verzi s označením XXL
Fiat Panda je malý osobní automobil výrobce Fiat. První generace Fiatu Panda, někdy nazývána též jako „stará Panda“, byla vyráběna v letech 1980-2003 a druhá generace, nazývána jako „nová Panda“ se vyrábí od roku 2003 až do současnosti. Nová Panda se stala Evropským autem roku v roce 2004.
Fiat chce nabídnout pouze dva osobní vozy modelové řady. A to model 500 a Panda. Oba modely budou k dispozici v různých velikostech. Aby bylo možné těžit ze současného trendu malých SUV v Evropě, Italové plánují Pandu XXL. Panda XXL bude mít délku asi 4,20 m a měla by se vejít do formátu vozu Škoda Yeti.V nabídce budou vznětové motory ale ne pohon všech kol. Techniku rozděluje Fiat se sesterskými modely 500X a Jeep Jeepster. Pro pohon jsou k dispozici vznětové motory o výkonu až 120 koní a zahrnují i známý dvouválcoví benzínový agregát. Pohon všech kol by měl tento model minout a Panda XXL by měla dorazit na trh v roce 2015.Zdroj: Autobild.de
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?