Automobilka Fiat pro úspěšný model Panda připravuje nafouklou verzi s označením XXL
Fiat Panda je malý osobní automobil výrobce Fiat. První generace Fiatu Panda, někdy nazývána též jako „stará Panda“, byla vyráběna v letech 1980-2003 a druhá generace, nazývána jako „nová Panda“ se vyrábí od roku 2003 až do současnosti. Nová Panda se stala Evropským autem roku v roce 2004.
Fiat chce nabídnout pouze dva osobní vozy modelové řady. A to model 500 a Panda. Oba modely budou k dispozici v různých velikostech. Aby bylo možné těžit ze současného trendu malých SUV v Evropě, Italové plánují Pandu XXL. Panda XXL bude mít délku asi 4,20 m a měla by se vejít do formátu vozu Škoda Yeti.V nabídce budou vznětové motory ale ne pohon všech kol. Techniku rozděluje Fiat se sesterskými modely 500X a Jeep Jeepster. Pro pohon jsou k dispozici vznětové motory o výkonu až 120 koní a zahrnují i známý dvouválcoví benzínový agregát. Pohon všech kol by měl tento model minout a Panda XXL by měla dorazit na trh v roce 2015.Zdroj: Autobild.de
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.