Na Detroitském autosalonu North American International Auto Show ukáže společnost Volkswagen americkou verzi modelu Golf R, na kterou všichni již netrpělivě čekají.
Nové „Erko“ je navrženo tak, aby Golf v této specifikaci byl nejvyšším modelem z řady. Poznáme jej tedy podle body kitu karoserie, nového výfukového systému se čtyřmi koncovkami a také 18“ kol z lehkých slitin.
Zvenku jej však půjde rozpoznat i podle loga R na mřížce chladiče, matně chromovaných krytů zrcátek a sportovního sníženého podvozku. Kabina bude vybavena celokoženými sportovními sedadly, karbonovými doplňky či nášlapy pedálů z lehkých slitin. Ve výbavě dále američtí zákazníci naleznou kůží obšitý tříramenný volant, LED vnitřní osvětlení a informačně-zábavní systém s displejem o velikosti 5,8 palce.
Nejdůležitější informací je však motorizace, jakou bude nový Golf R používat. V tomto případě se bude jednat o přeplňovaný 2,0 litrový benzínový čtyřválec, který produkuje odhadem 290 koní a 379 Nm točivého momentu . To umožní vozu zrychlení z 0 – 100 km/h za pouhých 4,9 sekundy, maximálka by se mohla dostat k hranici 250 km/h.
Volkswagen Golf R sedmé generace bude v prodeji ve Spojených státech na začátku příštího roku, cena bude oznámena ke konci roku 2014.
zdroj: Autoexpress.co.ukTrh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.
Každé vozidlo, se kterým vyrážíte na pozemní komunikace, musí mít sjednané alespoň nějaké pojištění. To se označuje jako povinné ručení a je klíčovou součástí odpovědného provozování motorového vozidla. Jeho sjednání je nejen zákonnou povinností, ale také ochranou před finančními následky potenciálních škod, proto si ho nezapomeňte sjednat a vybrat si nejen to nejvýhodnější, ale i nejlepší. Jak na to?
Jako žena motoristického novináře jsem si na místě spolujezdce vyslechla už nespočet monologů svého muže, když si nahlas komentoval výhody nebo naopak nedostatky jednotlivých vozů. Takový pohled na auto já bohužel nemám, takže nedokážu říct, kolik má pod kapotou koní nebo o jaký typ hybridu se jedná, ale mám mnoho svých postřehů, které jsem za dobu používání této krásné DS3 vypozorovala. Bude to tedy poněkud netradiční recenze.
Třetí generace modelu Audi Q3 přijíždí po sedmi letech s výrazným technologickým posunem. Nabídne micro-LED světla s desítkami tisíc pixelů, inteligentní páčky pod volantem i umělou inteligenci v infotainmentu. Kromě benzínu a dieselu nabídne také plug-in hybrid s dojezdem 120 km čistě na elektřinu. Do showroomů dorazí letos v říjnu, cena základní verze startuje v Německu na 44 600 eurech.
BMW vypustilo první technické detaily k nové generaci elektromobilu iX3 a nastavilo laťku vysoko. Dojezd přes 800 kilometrů, ultrarychlé nabíjení výkonem 400 kW a zcela nový softwarový mozek s názvem „Srdce radosti“. Premiéru chystá v září na autosalonu IAA.
Tesla rozšiřuje nabídku restylovaných Modelů S a X. Design téměř beze změn, ale dojezd i ceny míří nahoru. Novinkou jsou adaptivní světla, vylepšené odpružení a delší dojezd až 660 kilometrů. Američané si ale připlatí – až o 5 tisíc dolarů (cca 108 tisíc korun) více než dosud.