Na Detroitském autosalonu North American International Auto Show ukáže společnost Volkswagen americkou verzi modelu Golf R, na kterou všichni již netrpělivě čekají.
Nové „Erko“ je navrženo tak, aby Golf v této specifikaci byl nejvyšším modelem z řady. Poznáme jej tedy podle body kitu karoserie, nového výfukového systému se čtyřmi koncovkami a také 18“ kol z lehkých slitin.
Zvenku jej však půjde rozpoznat i podle loga R na mřížce chladiče, matně chromovaných krytů zrcátek a sportovního sníženého podvozku. Kabina bude vybavena celokoženými sportovními sedadly, karbonovými doplňky či nášlapy pedálů z lehkých slitin. Ve výbavě dále američtí zákazníci naleznou kůží obšitý tříramenný volant, LED vnitřní osvětlení a informačně-zábavní systém s displejem o velikosti 5,8 palce.
Nejdůležitější informací je však motorizace, jakou bude nový Golf R používat. V tomto případě se bude jednat o přeplňovaný 2,0 litrový benzínový čtyřválec, který produkuje odhadem 290 koní a 379 Nm točivého momentu . To umožní vozu zrychlení z 0 – 100 km/h za pouhých 4,9 sekundy, maximálka by se mohla dostat k hranici 250 km/h.
Volkswagen Golf R sedmé generace bude v prodeji ve Spojených státech na začátku příštího roku, cena bude oznámena ke konci roku 2014.
zdroj: Autoexpress.co.ukNejvětším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?