Na Detroitském autosalonu North American International Auto Show ukáže společnost Volkswagen americkou verzi modelu Golf R, na kterou všichni již netrpělivě čekají.
Nové „Erko“ je navrženo tak, aby Golf v této specifikaci byl nejvyšším modelem z řady. Poznáme jej tedy podle body kitu karoserie, nového výfukového systému se čtyřmi koncovkami a také 18“ kol z lehkých slitin.
Zvenku jej však půjde rozpoznat i podle loga R na mřížce chladiče, matně chromovaných krytů zrcátek a sportovního sníženého podvozku. Kabina bude vybavena celokoženými sportovními sedadly, karbonovými doplňky či nášlapy pedálů z lehkých slitin. Ve výbavě dále američtí zákazníci naleznou kůží obšitý tříramenný volant, LED vnitřní osvětlení a informačně-zábavní systém s displejem o velikosti 5,8 palce.
Nejdůležitější informací je však motorizace, jakou bude nový Golf R používat. V tomto případě se bude jednat o přeplňovaný 2,0 litrový benzínový čtyřválec, který produkuje odhadem 290 koní a 379 Nm točivého momentu . To umožní vozu zrychlení z 0 – 100 km/h za pouhých 4,9 sekundy, maximálka by se mohla dostat k hranici 250 km/h.
Volkswagen Golf R sedmé generace bude v prodeji ve Spojených státech na začátku příštího roku, cena bude oznámena ke konci roku 2014.
zdroj: Autoexpress.co.ukMladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.