Debut nové generace STI se odehraje již za pár dní na North American International Auto Show, která se koná v Detroitu.
Samotné WRX se představilo v listopadu loňského roku na auto show v Los Angeles. WRX je poháněno čtyř-válcovým motorem typu boxer o obsahu 2,0l s výkonem 268k a točivým momentem 349Nm.
Nyní už k samotnému STI. Klasicky dostalo modrý lak, velké křídlo a zlaté kola. Technické informace prozatím nejsou dostupné, nicméně hovoří se o motoru 2,5l s turbem a výkonem rovných 300k.
Spekuluje se i o automatické převodovce CVT. Doufejme tedy, že si stejně jako WRX ponechá také 6st. manuál.
Brány NAIAS se otevírají pro novináře 13.1, tudíž oficiální představení s technickými parametry můžeme očekávat již během pár dní.
Zdroj: worldcarfans.com
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?