Debut nové generace STI se odehraje již za pár dní na North American International Auto Show, která se koná v Detroitu.
Samotné WRX se představilo v listopadu loňského roku na auto show v Los Angeles. WRX je poháněno čtyř-válcovým motorem typu boxer o obsahu 2,0l s výkonem 268k a točivým momentem 349Nm.
Nyní už k samotnému STI. Klasicky dostalo modrý lak, velké křídlo a zlaté kola. Technické informace prozatím nejsou dostupné, nicméně hovoří se o motoru 2,5l s turbem a výkonem rovných 300k.
Spekuluje se i o automatické převodovce CVT. Doufejme tedy, že si stejně jako WRX ponechá také 6st. manuál.
Brány NAIAS se otevírají pro novináře 13.1, tudíž oficiální představení s technickými parametry můžeme očekávat již během pár dní.
Zdroj: worldcarfans.com
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.