Debut nové generace STI se odehraje již za pár dní na North American International Auto Show, která se koná v Detroitu.
Samotné WRX se představilo v listopadu loňského roku na auto show v Los Angeles. WRX je poháněno čtyř-válcovým motorem typu boxer o obsahu 2,0l s výkonem 268k a točivým momentem 349Nm.
Nyní už k samotnému STI. Klasicky dostalo modrý lak, velké křídlo a zlaté kola. Technické informace prozatím nejsou dostupné, nicméně hovoří se o motoru 2,5l s turbem a výkonem rovných 300k.
Spekuluje se i o automatické převodovce CVT. Doufejme tedy, že si stejně jako WRX ponechá také 6st. manuál.
Brány NAIAS se otevírají pro novináře 13.1, tudíž oficiální představení s technickými parametry můžeme očekávat již během pár dní.
Zdroj: worldcarfans.com
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?