Několik produkčních vozů bylo přichyceno na jedné z kamer v Číně, v blízkosti tovární haly, kde jsou auta zaparkovaná. A zde už ho máte v celé své plné kráse.
Nejnovější model z nabídky Citroenu a řady DS nese označení DS 5LS a je postaven na základě modelu DS5. A je pravděpodobné, že tento model bude určen jen pro Čínu a bude se jednat o exkluzivní model. Pár produkčních vozů bylo spatřeno na parkovišti u továrny Shenzhen, kde jsou auta zaparkovaná po boku vozů DS5.Do prodeje vyrazí tahle flotila 28. března, Citroen DS 5LS bude k dispozici buď s THP 160 nebo THP 200, motor bude spojen výhradně se šestistupňovou automatickou převodovkou. Vozidlo má na délku 4702mm, na šířku 1840mm, vysoké je 1515mm a rozvor má 2715mm. Celkový vzhled působí stylově.
Uvnitř v kabině dostanete širokou škálu prémiových prvků, jako jsou osvěžovače vzduchu, masážní přední sedadla, různé dřevěné a kovové dekory, stejně jako semišově kožené čalounění, lepší audio, bezklíčkový vstup, zadní sedadla vybavena zábavným systémem a sklápěním zadních sedadel.K dispozici bude devět laků karoserie. V Číně se bude vyrábět od roku 2014 i SUV, které vychází z konceptu Wild Rubis. Automobilka prodává modely DS ve speciálních showroomech, kterých je více než padesát. Citroen přichystal oficiální premiéru do Francie, a DS5 LS se představil v pařížském Louvru.
Zdroj: Worldcarfans
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.