Již delší dobu jsme neslyšeli nic o nové generaci modelu Ford Fiesta, natož pak o sportovní variantě RS. To se však dnešním dnem změnilo, protože automobilka vydala první kusé informace, co bychom od nového zběsilého prcka mohli čekat.
Podle deníku Auto Express, je nová výkonná Fiesta vyvíjena společně i novou generací Focusu RS, jehož současná generace je také na trhu už nějaký ten rok.
Podle dostupných informací se má nová Fiesta RS pochlubit agresivním body kitem s vyboulenými blatníky. Můžeme také očekávat řadu výkonnostních vylepšení, včetně sportovně naladěného odpružení, silnějších brzd a diferenciálu s omezenou svorností.
Sílu by vozu mohl dodávat přeplňovaný 1,6 litrový čtyřválcový motor, který se vyvíjí přibližně 230 koní. Pokud vše vyjde podle plánu, Ford Fiesta RS nové generace by mohl vstoupit do prodeje už v roce 2015, a to za částku 23 tisíc liber.
zdroj: autoexpress.co.uk
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.