Jen několik týdnů po uvedení nového hatchbacku 308 na trh rozšiřuje značka Peugeot svou nabídku o další verzi karoserie. Novinka bude ve světové premiéře představena na autosalonu v Ženevě, na trh přijde na jaře letošního roku.
Nové kombi Peugeot 308 SW prošlo stejně jako hatchback 308 kompletní přeměnou a od svého předchůdce převzalo jen jméno.
Jako první bude Peugeot 308 SW uveden ve Francii, následně pak v ostatních evropských zemích.
Designéři značky Peugeot vytvořili velké dynamické kombi nízkého, elegantního a sportovního tvaru (délka: 458 cm, výška 147 cm). Velkorysé rozměry umožňují splnit požadavky zákazníků, kteří lpí na prostornosti, objemu, modularitě a praktičnosti, tedy na základních hodnotách vozů kombi.
Objem zavazadlového prostoru nového vozu Peugeot 308 SW je 610 dm3 (metodou VDA 210), čímž se dostává na úroveň těch nejlepších v segmentu. Díky pravidelným tvarům jde o praktický a velmi otevřený prostor. Modularita je příkladně jednoduchá (sklápění lavic snadným pohybem ze zavazadlového prostoru) a efektivní (zcela rovná podlaha). Provedení je na úrovni vyšší kategorie.
Nový Peugeot 308 SW využívá stejně jako hatchback novou modulární platformu EMP2, zajišťující odlehčení a dynamickou účinnost. Nové kombi je celkově o 140 kg lehčí než jeho předchůdce. Jízdními vlastnostmi se řadí na úroveň hatchbacků.
Benzínové a naftové motory Euro 6, kterými bude vůz vybaven již při uvedení na trh, nabízejí obdivuhodnou výkonnost. Verze BlueHDi s emisemi pouhých 85 g CO2/km vytváří novou referenční hodnotu v tomto segmentu.
Uvnitř vozu čeká na zákazníka moderní, elegantní a inovativní kabina typu Peugeot i-Cockpit, která poskytuje řidiči i posádce dosud nevídanou atmosféru.
Péče, která byla novému modelu Peugeot 308 SW věnována, se odráží i v těch nejmenších detailech. Cílem bylo dostat vůz na úroveň těch nejlepších a potvrdit tak přesun značky směrem k luxusnějším vozům.
Nový Peugeot 308 SW se vyrábí ve francouzském Sochaux. Bude vybaven pohonnými jednotkami vyráběnými ve francouzských továrnách v Trémery a v Douvrinu.
S bezpečností dětí na cestách není radno experimentovat. Autosedačka je jedním z nejdůležitějších vybavení pro rodiče a výběr té pravé ovlivní ochranu vašich nejmenších během jízdy. Mezi mnoha značkami, které jsou na trhu autosedaček k mání, vynikají tři z nich – RÖMER, CYBEX a RECARO. Proč jsou mezi rodiči i odborníky v oblasti bezpečnosti tak oblíbené? Čtěte dál!
Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?
Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.