Volkswagen uvedl na německý trh nový model Volkswagen Golf Sportsvan. Tento model se stává nástupcem modelu Golf Plus.
Nový model už lze objednat zatím pouze jen v Německu. Ale co nevidět by měl dorazit i na náš český trh. Vůz bude možné objednat ve třech stupních výbavy. Názvy výbav už známe i z jiných modelů tak jen pro upřesnění základ tvoří Trendline. Druhý stupeň výbavy se nazývá Comfortline a třetí výbavový stupeň se nazývá High Line.
Základní verzi bude tvořit Golf Sportsvan 1.2TSI Trendline. Lépe vybavený Golf Comfortline začíná na částce 21 775 eur. Nejvyšší výbava High Line startuje na částce 27 600euro.Vůz bude možné kombinovat s celkem 6 motorizacemi. Čtyři benzínové (85, 110, 125 a 150 koní) a dva naftové agregáty (110 a 150koní). Všechny motory splňují emisní normu Euro 6 a budou k dispozici s manuální převodovkou a nebo automatem DSG. Pohon všech kol zde asi nebude ale od toho máme přece verzi Cross Golf.Sportsvan má rozvor o délce 2685mm, což vytváří mnohem větší prostor, a to zejména pro cestující na zadních sedadlech. Zadní lavici bude možné sklopit ve třech částech v poměru 40:20:40. Opěradla lze naklánět a nebo zcela sklopit a vytvoří téměř rovnou plochu. Do zavazadelníku dáme o 62 litrů více zavazadel než jak tomu bylo u předchozí verze.
Zdroj: Autobild.de
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.