Volkswagen uvedl na německý trh nový model Volkswagen Golf Sportsvan. Tento model se stává nástupcem modelu Golf Plus.
Nový model už lze objednat zatím pouze jen v Německu. Ale co nevidět by měl dorazit i na náš český trh. Vůz bude možné objednat ve třech stupních výbavy. Názvy výbav už známe i z jiných modelů tak jen pro upřesnění základ tvoří Trendline. Druhý stupeň výbavy se nazývá Comfortline a třetí výbavový stupeň se nazývá High Line.
Základní verzi bude tvořit Golf Sportsvan 1.2TSI Trendline. Lépe vybavený Golf Comfortline začíná na částce 21 775 eur. Nejvyšší výbava High Line startuje na částce 27 600euro.Vůz bude možné kombinovat s celkem 6 motorizacemi. Čtyři benzínové (85, 110, 125 a 150 koní) a dva naftové agregáty (110 a 150koní). Všechny motory splňují emisní normu Euro 6 a budou k dispozici s manuální převodovkou a nebo automatem DSG. Pohon všech kol zde asi nebude ale od toho máme přece verzi Cross Golf.Sportsvan má rozvor o délce 2685mm, což vytváří mnohem větší prostor, a to zejména pro cestující na zadních sedadlech. Zadní lavici bude možné sklopit ve třech částech v poměru 40:20:40. Opěradla lze naklánět a nebo zcela sklopit a vytvoří téměř rovnou plochu. Do zavazadelníku dáme o 62 litrů více zavazadel než jak tomu bylo u předchozí verze.
Zdroj: Autobild.de
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.