Šéf ŠkodaAuto Winfried Vahland zveřejnil předběžné informace a údaje o nové generaci Superbu.
Doslova revolucí pro automobilku ŠkodaAuto bude nový Superb. Třetí generace má přijet v roce 2015 už na zavedené platformě MQB, kterou bude využívat i nová generace Passatu B8. Superb by měl s Passatem sdílet až 50% komponentů.
Zvětšení interiéru už nelze moc očekávat (již vnitřní prostor Superbu II je více než nadprůměrný) se připravte na změněný design. Vůz dostane agresivní příď a bude působit dravějším dojmem. Za návhrem a designem vozu bude podepsaný, kdo jiný než hlavní návrhář škodovky Jozef Kabaň. Model zůstane vlajkovou lodí na příštích deset let a bude k dispozci v karosářských verzích sedan a kombi.
Systém Twindoor pravděpodobně ze Superbu zmizí. Winfried Vahland říká, že je tento systém příliš drahý.Pokud jde o motorizace tak tam dojde ke změnám, ale ještě neni známo v jakém budou rozsahu. Jen víme, že zmizí motor V6. Česká automobilka se chce zaměřit na snížení spotřeby paliva a snížení pohotovostní hmotnosti.
Superb se očekává, že bude největším vozem segmentu.
Moderní technika, sebevědomý design, nové modely, odpovídající užitná hodnota a dobré prodejní ceny. To jsou hlavní atributy budoucích škodovek. A zároveň k tomu, aby automobilka do pěti let prodávala 1,5 milion aut ročně a mohla se stát ještě nebezpečnějším konkurentem.Zdroj: WorldCarFans.com
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.