Automobilka Lancia již nějaký ten rok vyrábí druhou generaci modelu Delta, která se svou předchůdkyní z 80 a 90 let toho nemá moc společného. Nyní se ale současná generace brzy představí ve zmodernizovaném verzi.
Faceliftovaná Lancia Delta se pochlubí novým předním i zadním nárazníkem, pozměněnými prahy a dále dostane dokonce i nový výfukový systém. Jak je tedy vidět, změn exteriéru se moc neodehraje, a to samé bohužel platí i o interiéru vozu. V něm najdeme nově jen více lesklých prvků a doplňky v klavírní černi.
Základní výbava Iron nabídne ve standardu klimatizaci a audio systém s CD/MP3 přehrávačem. Vyšší stupeň Silver přidá navíc kožený volant, dvouzónovou klimatizací, semišem potažená sedadla a multimediálním systémem Blue & Me TomTom. Nejvyšší výbava označená jako Gold k tomu všemu přidá kožená sedadla s perforovanou kůží, zadní loketní opěrky, zadní parkovací senzory, samostmívající se zpětné zrcátko a 17“ litá kola.
Nabídka motorizací bude zahrnovat různé agregáty, mezi něž se zařadí motor o objemu 1.6 MultiJet s výkonem 105 koní a 120 koní a dále pak také motor 1.4 TurboJet LPG, který poskytne výkon 120 koní a točivý moment 197 Nm. S tímto motorem Lancia Delta zrychlí z 0 - 100 km/h za 9,8 sekundy a její maximální rychlost se zastaví na hodnotě 195 km/h.
Premiéra vozu se odehraje na lednovém autosalonu konajícím se v Detroitu, přičemž už teď je známý ceník, kdy základní model vyjde na částku 22.950 Euro (v přepočtu asi 629 732 Kč).
Zdroj: Worldcarfans.com
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.