Model Audi A7 se prodává v karosářské verzi sportback a působí na trhu již několik let.
Vůz se pohybuje po silnicích stále ještě zamaskován. A7 dostane nový přední narazník, předělanou mřížku chladiče a nové světlomety Matrix Led. Zadní část vozu by měla dostat narazník lehce přepracovaný a dualní výfukový systém, který je zabudován v narazníku.
Špioni se nemohli dostat blíže k vozu, aby nafotili interiérové fotografie, ale očekáváme, že kabina dostane nové čalounění a vylepšený informační zábavný systém MMI.
Pod kapotou by se mohl objevit nový 3,0-litrový V6 TDI, který bude mít 258 koní.Zdroj: WorldCarFans.com
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.