Jak už je uvedeno v nadpisu, vůz by se měl objevit na trhu v roce 2016. Mělo by jít až o 7 místné SUV. Základ by ale měla tvořit 5 místná konfigurace. Další 2 řady sedadel by měli být za příplatek.
Na vývoji s Jozefem Kabaněm pracuje nejužší tým designérů a další stovka zaměstnanců s nimi spolupracuje.Nové SUV bude podle šéfdesignéra sportovně elegantní. Auto bude velké, protože bude určeno i na jiné trhy zejména pak na asijský trh.
Vůz vyjede na modulární platformě MQB koncernu VW, kterou již využívá například Octavia III, VW Golf VII, Seat Leon a Audi A3. SUV bude mít dvojče, které vyjede pod znakem VW ajehož podobu jsme mohli vidět letos začátkem roku v podání konceptu VW CrossBlue.
V automobilce Škoda se hodně spekuluje o názvu, ale zatím to vypadá, že model dostane název Snowman. Nechme se překvapit, jaké označení tento model ponese na zádi vozu.
S největší pravděpodobností bude základ motorizace tvořit dieselový motor o objemu 1,6 litru. Jeden z motorů bude naprogramován pro dieslové elektrické hybridní ústrojí a pravděpodobně půjde o nejekonomičtější verzi z řad motorizací.
Další zprává mluví o tom, že Škoda připravuje další generaci velmi oblíbeného modelu Yeti, který zase bude zabalen do karoserie SUV.Zdroj: WorldCarFans.com
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?