Jak už je uvedeno v nadpisu, vůz by se měl objevit na trhu v roce 2016. Mělo by jít až o 7 místné SUV. Základ by ale měla tvořit 5 místná konfigurace. Další 2 řady sedadel by měli být za příplatek.
Na vývoji s Jozefem Kabaněm pracuje nejužší tým designérů a další stovka zaměstnanců s nimi spolupracuje.Nové SUV bude podle šéfdesignéra sportovně elegantní. Auto bude velké, protože bude určeno i na jiné trhy zejména pak na asijský trh.
Vůz vyjede na modulární platformě MQB koncernu VW, kterou již využívá například Octavia III, VW Golf VII, Seat Leon a Audi A3. SUV bude mít dvojče, které vyjede pod znakem VW ajehož podobu jsme mohli vidět letos začátkem roku v podání konceptu VW CrossBlue.
V automobilce Škoda se hodně spekuluje o názvu, ale zatím to vypadá, že model dostane název Snowman. Nechme se překvapit, jaké označení tento model ponese na zádi vozu.
S největší pravděpodobností bude základ motorizace tvořit dieselový motor o objemu 1,6 litru. Jeden z motorů bude naprogramován pro dieslové elektrické hybridní ústrojí a pravděpodobně půjde o nejekonomičtější verzi z řad motorizací.
Další zprává mluví o tom, že Škoda připravuje další generaci velmi oblíbeného modelu Yeti, který zase bude zabalen do karoserie SUV.Zdroj: WorldCarFans.com
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.