Jak už je uvedeno v nadpisu, vůz by se měl objevit na trhu v roce 2016. Mělo by jít až o 7 místné SUV. Základ by ale měla tvořit 5 místná konfigurace. Další 2 řady sedadel by měli být za příplatek.
Na vývoji s Jozefem Kabaněm pracuje nejužší tým designérů a další stovka zaměstnanců s nimi spolupracuje.Nové SUV bude podle šéfdesignéra sportovně elegantní. Auto bude velké, protože bude určeno i na jiné trhy zejména pak na asijský trh.
Vůz vyjede na modulární platformě MQB koncernu VW, kterou již využívá například Octavia III, VW Golf VII, Seat Leon a Audi A3. SUV bude mít dvojče, které vyjede pod znakem VW ajehož podobu jsme mohli vidět letos začátkem roku v podání konceptu VW CrossBlue.
V automobilce Škoda se hodně spekuluje o názvu, ale zatím to vypadá, že model dostane název Snowman. Nechme se překvapit, jaké označení tento model ponese na zádi vozu.
S největší pravděpodobností bude základ motorizace tvořit dieselový motor o objemu 1,6 litru. Jeden z motorů bude naprogramován pro dieslové elektrické hybridní ústrojí a pravděpodobně půjde o nejekonomičtější verzi z řad motorizací.
Další zprává mluví o tom, že Škoda připravuje další generaci velmi oblíbeného modelu Yeti, který zase bude zabalen do karoserie SUV.Zdroj: WorldCarFans.com
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?