Známý návrhář zajímavých automobilových variant, Theophilus Chin, se rozhodl, že veřejnosti ukáže, jak by podle něj mohla vypadat otevřená verze nejnovější generace modelu Peugeot 308, která by nesla tradiční označení CC.
Nový Peugeot 308 se těší velké oblibě u veřejnosti a tak je ten správný čas přemýšlet o dalších verzích. Již víme, že je v plánu verze 308 GTI s benzínovým motorem o výkonu 250 koní a také ještě silnější verze 308 R.
Teď nám ale Theophilus ukázal na svém grafickém návrhu, jak by mohl vypadat kabriolet 308 CC. Oficiální zdroje z Peugeotu prozatím nic o této verzi neuvádí, ale to neznamená, že by se tímto návrhem nemuselo inspirovat.
Podle Theophiluse by mohla nová 308 CC dostat látkovou vyztuženo střechu, naopak kovová střecha, kterou známe z první generace modelu 307 CC a 308 CC, by se objevit neměla.
Zdroj: WorldCarFans.com
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.