Vedení společnosti BMW oznámilo veřejnosti plán, že chystá uvedení faceliftované verze jejich modelu BMW X1, a to konkrétně na North American International Auto Show.
Pozměněná verze X1čky vstoupí do prodeje již na jaře příštího roku a čím se toto BMW pochlubí? Do standardní výbavy vozu budou například zahrnuty denní LED světlomety nebo litá kola o rozměru 17 palců s logem V-spoke design. Nové BMW X1 si zákazníci budou moci objednat i v novém hnědém laku karoserie Sparkling.
I interiér se dočká patřičných změn. Verze s označením X-line, Sport Line a M-Sport dostanou novou přístrojovou desku, která bude pokryta lepšími měkčenými materiály. Dále budou k vidění v interiéru tři nové interiérové dekorační lišty. Na výběr budou buď to černá s vysokým leskem, matně korálově červená nebo v perleťově lesklém chromu. Novinkou je i nerezová lišta z ocele, která má chránit spodní nákladovou hranu zavazadlového prostoru.
Jako další změnu je nutné uvést, že vůz dostane rozšířený palubní systém BMW ConnectedDrive, díky nemuž bude moci posádka využívat mnoho nových aplikací. Ty spolupracují s chytrými telefony a za pomoci integrované SIM karty tento systém poskytne nespočet funkcí.
Zdroj: Autoexpress.co.uk
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.