Americký sportovní vůz Dodge Viper v současné generace je typickým americkým muscle carem. Současná generace vozu se vyrábí pod taktovkou výrobce SRT a tato značka nyní představuje balíček s názvem Anodized Carbon Special Edition.
Na letošním autosalonu v Los Angeles bylo možno spatřit model SRT Viper v zajímavém matně šedém laku. Tuto barvu měl výrobce v záloze již delší dobu, jen dlouho čekal, na který model by tento lak byl nejvíce vhodný.
Balíček Anodized Carbon Special Edition se vyznačuje především pečlivou ruční prací, která obnáší manuální lakování karoserie a také omezenou výrobou, čítající 50 kusů. Model SRT Viper Anodized Carbon Special Edition nabídne pětipaprsková chromová kola Rattler, oranžové třmeny brzd s karbonovými detaily, saténově černé koncovky výfuku, karbonové víčko nádrže a leskle černé logo GTS.
V Interiéru najdeme kombinaci Alcantary a kůže Nappa, kdy Alcantara je použita na obložení střechy, ve výplních dveří a na opěrkách kolen. Posádku budou hýčkat sportovních sedadla kombinovaná s prémiovou kůží. Tuto kůži také najdeme ve výplních dveří, na středové konzoli a kapličce přístrojů. To vše zakončuje karbonový dekor a plaketka s číselným označením vozu.
Pohon vozu je beze změn nezměněna, pod kapotou tak bude pracovat benzínový 8.4 litrový desetiválec o výkonu 640 koní s točivým momentem 813Nm.
SRT Viper GTS Anodized Carbon Special Edition se dostane do prodeje začátkem roku 2014, oficiální cena prozatím nebyla stanovena.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.