Automobilka Volkswagen obohatila nabídku svých modelů o novou verzi modelu Caravelle. Ta nese název Caravelle Edition a přináší spoustu nových doplňků.
Caravelle Edition vychází ze standardní verze v nejvyšším stupni výbavy Comfortline a krátkým rozvorem. K nejbohatší výbavě pak zákazník navíc dostane černá 17“ litá kola Cascavel, matně černý lak na střeše a na části předního nárazníku, matně černé pruhy samolepicí fólie s logy Edition na zádi a bocích a také tmavé kryty zadních světel.
Tím však seznam výbavy nekončí, dále u VW Caravelle Edition najdeme jiné mlhové světlomety s funkcí přisvěcování do zatáček, posilovač řízení Servotronic, kůží obšitý volant, elektricky vyhřívaná zpětná zrcátka a alarm s hlídáním vnitřního prostoru.
Volkswagen Caravelle Edition bude dostupný na německém trhu se zážehovým motorem 2.0 TSI o výkonu 110 nebo 150 kW, dále také s turbodiesely o objemech 2.0 TDI a 2.0 BiTDI s výkony od 75 do 132 kW. Pro verze s výkonem 103 a 132 kW si bude možné zvolit pohon všech kol a u pohonné jednotky 2.0 TDI s výkonem 84 kW je nabízen paket BlueMotion Technology.
Volkswagen Caravelle Edition s motorem 2.0 TDI o výkonu 75 kW startuje na částce 36.157 eur bez DPH (cca 990 000 Kč). Objednávky na vůz jsou již příjmány, první vozy dorazí k zákazníkům začátkem roku 2014.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.