Milovníci silných amerických vozů se již nemohou dočkat asi jedné z nejvíce očekávané novinky jménem Chevrolet Camaro Z/28.
Milovníci silných amerických vozů se již nemohou dočkat asi jedné z nejvíce očekávané novinky jménem Chevrolet Camaro Z/28.
Nové Camaro s označením Z/28 je totiž vůbec ta nejvýkonnější a také nejdražší verze, kterou si za celou historii automobilky budete moci pořídit. Kdo by však čekal nabušenou výbavu a elektronické systémy, ten bude velmi zklamán. Označení Z/28 totiž není o výbavě, nýbrž o pořádné porci výkonu a síly.
Podstatných vylepšení se dočkal jak podvozek, tak i karoserie, která je nyní tvořena z odlehčených dílů. Jak jsem naznačil, výbava je u této verze opravdu strohá a kvůli co nejlepším jízdním vlastnostem Camaro dokonce přišlo i o klimatizaci, která je zde pouze za příplatek.
Pod kapotou nejsilnějšího sériového Camara všech dob najdeme osmiválec o objemu 7.0 litru, produkující 505 koní a 652 Nm točivého momentu. O jeho síle svědčí i fakt, že na okruhu Nordschleife bylo Camaro Z/28 se svým časem 7:37 minuty rychlejší než třeba Porsche 911.
Nové Camaro Z/28 by mělo být k objednaní do konce tohoto roku. Jeho cena prozatím známa, ale spekulace hovoří o cenovce někde okolo hranice dvou milionů korun.
S bezpečností dětí na cestách není radno experimentovat. Autosedačka je jedním z nejdůležitějších vybavení pro rodiče a výběr té pravé ovlivní ochranu vašich nejmenších během jízdy. Mezi mnoha značkami, které jsou na trhu autosedaček k mání, vynikají tři z nich – RÖMER, CYBEX a RECARO. Proč jsou mezi rodiči i odborníky v oblasti bezpečnosti tak oblíbené? Čtěte dál!
Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?
Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.