Milovníci silných amerických vozů se již nemohou dočkat asi jedné z nejvíce očekávané novinky jménem Chevrolet Camaro Z/28.
Milovníci silných amerických vozů se již nemohou dočkat asi jedné z nejvíce očekávané novinky jménem Chevrolet Camaro Z/28.
Nové Camaro s označením Z/28 je totiž vůbec ta nejvýkonnější a také nejdražší verze, kterou si za celou historii automobilky budete moci pořídit. Kdo by však čekal nabušenou výbavu a elektronické systémy, ten bude velmi zklamán. Označení Z/28 totiž není o výbavě, nýbrž o pořádné porci výkonu a síly.
Podstatných vylepšení se dočkal jak podvozek, tak i karoserie, která je nyní tvořena z odlehčených dílů. Jak jsem naznačil, výbava je u této verze opravdu strohá a kvůli co nejlepším jízdním vlastnostem Camaro dokonce přišlo i o klimatizaci, která je zde pouze za příplatek.
Pod kapotou nejsilnějšího sériového Camara všech dob najdeme osmiválec o objemu 7.0 litru, produkující 505 koní a 652 Nm točivého momentu. O jeho síle svědčí i fakt, že na okruhu Nordschleife bylo Camaro Z/28 se svým časem 7:37 minuty rychlejší než třeba Porsche 911.
Nové Camaro Z/28 by mělo být k objednaní do konce tohoto roku. Jeho cena prozatím známa, ale spekulace hovoří o cenovce někde okolo hranice dvou milionů korun.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.