Před necelým rokem se nám představil koncept BMW X4 a nyní se objevila informace, že v březnu příštího roku má být odhalena finálová podoba sériového modelu.
Před necelým rokem se nám představil koncept BMW X4 a nyní se objevila informace, že v březnu příštího roku má být odhalena finálová podoba sériového modelu.
Automobilka představila nové BMW X4 v dubnu a poprvé jsme ho mohlo spatřit na autosalonu v Šanghaji. Podle zdroje Inautonews se premiéra sériového BMW X4 odehraje v březnu roku 2014, a to na 84. ročníku mezinárodního autosalonu v Ženevě.
Sériová verze BMW X4 se s největší pravděpodobností o moc nevzdálí rozměrům koncepční verze. Jeho karoserie je disponuje délkou 4.648 mm, šířkou 1.915 mm, výškou 1.622 mm a rozvorem náprav 2.810 mm. Design bude jen lehce upraven a najdeme zde třeba konvenčnější koncovky výfuku nebo chladicí otvor pod ledvinkami chladiče, který je již teď k vidění u většího BMW X6.
BMW X4 bude podle tiskové zprávy sdílet interiér a techniku s modelem X3. Zavazadlový prostor nabídne objem o hodnotě 500 litrů.
Paleta motorizací bude téměř na chlup stejná. Většina z nich bude k dispozici s pohonem všech kol. Základní varianta, kterou nejspíše bude verze sDrive18d, nejspíše dostane kvůli nižší ceně a menší spotřebě paliva pouze pohon zadní nápravy.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.