Před necelým rokem se nám představil koncept BMW X4 a nyní se objevila informace, že v březnu příštího roku má být odhalena finálová podoba sériového modelu.
Před necelým rokem se nám představil koncept BMW X4 a nyní se objevila informace, že v březnu příštího roku má být odhalena finálová podoba sériového modelu.
Automobilka představila nové BMW X4 v dubnu a poprvé jsme ho mohlo spatřit na autosalonu v Šanghaji. Podle zdroje Inautonews se premiéra sériového BMW X4 odehraje v březnu roku 2014, a to na 84. ročníku mezinárodního autosalonu v Ženevě.
Sériová verze BMW X4 se s největší pravděpodobností o moc nevzdálí rozměrům koncepční verze. Jeho karoserie je disponuje délkou 4.648 mm, šířkou 1.915 mm, výškou 1.622 mm a rozvorem náprav 2.810 mm. Design bude jen lehce upraven a najdeme zde třeba konvenčnější koncovky výfuku nebo chladicí otvor pod ledvinkami chladiče, který je již teď k vidění u většího BMW X6.
BMW X4 bude podle tiskové zprávy sdílet interiér a techniku s modelem X3. Zavazadlový prostor nabídne objem o hodnotě 500 litrů.
Paleta motorizací bude téměř na chlup stejná. Většina z nich bude k dispozici s pohonem všech kol. Základní varianta, kterou nejspíše bude verze sDrive18d, nejspíše dostane kvůli nižší ceně a menší spotřebě paliva pouze pohon zadní nápravy.
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.