Před necelým rokem se nám představil koncept BMW X4 a nyní se objevila informace, že v březnu příštího roku má být odhalena finálová podoba sériového modelu.
Před necelým rokem se nám představil koncept BMW X4 a nyní se objevila informace, že v březnu příštího roku má být odhalena finálová podoba sériového modelu.
Automobilka představila nové BMW X4 v dubnu a poprvé jsme ho mohlo spatřit na autosalonu v Šanghaji. Podle zdroje Inautonews se premiéra sériového BMW X4 odehraje v březnu roku 2014, a to na 84. ročníku mezinárodního autosalonu v Ženevě.
Sériová verze BMW X4 se s největší pravděpodobností o moc nevzdálí rozměrům koncepční verze. Jeho karoserie je disponuje délkou 4.648 mm, šířkou 1.915 mm, výškou 1.622 mm a rozvorem náprav 2.810 mm. Design bude jen lehce upraven a najdeme zde třeba konvenčnější koncovky výfuku nebo chladicí otvor pod ledvinkami chladiče, který je již teď k vidění u většího BMW X6.
BMW X4 bude podle tiskové zprávy sdílet interiér a techniku s modelem X3. Zavazadlový prostor nabídne objem o hodnotě 500 litrů.
Paleta motorizací bude téměř na chlup stejná. Většina z nich bude k dispozici s pohonem všech kol. Základní varianta, kterou nejspíše bude verze sDrive18d, nejspíše dostane kvůli nižší ceně a menší spotřebě paliva pouze pohon zadní nápravy.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?