Porsche si do autosalonu v Los Angeles, který začíná za měsíc, připravuje otevřené varianty svých ostrých modelů.
Porsche svůj nejslavnější model, 911, tradičně připravuje v řadě modifikací a vylepšení. Další variantou představenou v souvislosti s novou generací vozu jsou dvě otevřené varianty tradičního modelu Turbo.
Porsche 911 řady 991 se s nálepkou Turbo představilo již na jaře. Dvě motorové varianty přinášejí 520 a 560 koní - to v případě, že se za slovíčkem Turbo nachází ještě písmeno S. Objem motoru je vždy 3,8 litru a jak je u Porsche zvykem, jde o ležatý šestiválec.
Vysoký výkon má spolu s pohonem všech kol příznivý vliv na dynamiku, díky čemuž dosáhne Turbo na stovku za 3,5 sekundy, Turbo S to zvládá o tři desetinky rychleji.
Stahovací střecha je samozřejmě plátěná. Konstrukce je tvořena odlehčenými kovy ve snaze udržet těžiště vozu co možná nejníže. Se střechou je možné manipulovat i za jízdy při maximální rychlosti 50 km/h.
Oficiální představení obou novinek je naplánováno na autosalon v Los Angeles, který začíná za měsíc.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?