Porsche si do autosalonu v Los Angeles, který začíná za měsíc, připravuje otevřené varianty svých ostrých modelů.
Porsche svůj nejslavnější model, 911, tradičně připravuje v řadě modifikací a vylepšení. Další variantou představenou v souvislosti s novou generací vozu jsou dvě otevřené varianty tradičního modelu Turbo.
Porsche 911 řady 991 se s nálepkou Turbo představilo již na jaře. Dvě motorové varianty přinášejí 520 a 560 koní - to v případě, že se za slovíčkem Turbo nachází ještě písmeno S. Objem motoru je vždy 3,8 litru a jak je u Porsche zvykem, jde o ležatý šestiválec.
Vysoký výkon má spolu s pohonem všech kol příznivý vliv na dynamiku, díky čemuž dosáhne Turbo na stovku za 3,5 sekundy, Turbo S to zvládá o tři desetinky rychleji.
Stahovací střecha je samozřejmě plátěná. Konstrukce je tvořena odlehčenými kovy ve snaze udržet těžiště vozu co možná nejníže. Se střechou je možné manipulovat i za jízdy při maximální rychlosti 50 km/h.
Oficiální představení obou novinek je naplánováno na autosalon v Los Angeles, který začíná za měsíc.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?