Renault si okrem iného pripravil pre frankfurtský autosalón premiéru modernizovaného modelu Mégane, ktorý po novom zaujme prednou časťou v štýle faceliftovenáho sedanu Fluence a novými motormi pod prednou kapotou.
Renault Mégane dostane už tretí facelift v poradí, ktorý prichádza po necelých dvoch rokoch. Modelový rok 2014 pre francúzsky hatchback znamená nový predný nárazník so zabudovanými diódami pre denné svietenie, ktoré bude umiestnené pri hmlových svetlometoch.
Mégane dostane klasickú masku chladiča, ktorá opticky prepája predné svetlá, ktoré sú po novom o čosi menšie. V jej prostriedku je umiestnené logo automobilky. Hoci sa to nezdá, predná kapota dostala nový tvar.
Automobilka zatiaľ nezverejnila fotografie zadnej časti, tu však neočakávame žiadne zmeny. Modernizácii sa okrem 5-dverovej verzie podrobí kompletne celý modelový rad Mégane, vrátane verzií Coupé, Grandtour, GT a R.S..
Pokiaľ ide o techniku, interiér obohatí najnovšia verzia multimediálneho systému R-Link s dotykovou obrazovkou. Pod kapotou sa objaví výkonnejšia verzia benzínového turbomotora 1,2 TCe s maximálnym výkonom 96 kW/130 k. Povráva sa aj o nasadení preplňovaného trojvalca 0,9 TCe (66 kW/90 k), a motora 1,6 TCe (132 kW/180 k).
Naftové motorizácie by mal obohatiť dvakrát preplňovaný štvorvalec 1,6 dCi s maximálnym výkonom 118 kW, ktorý nahradí motor 2,0 dCi. Podrobnejšie informácie automobilka zverejní priamo na autosalóne vo Frankfurte.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.