Škoda Yeti nakoniec prichádza v predĺženej verzii. Natiahol sa rázvor náprav, ale aj celková dĺžka karosérie.
Česká automobilka Škoda nakoniec bude mať v ponuke predĺženú verziu obľúbeného SUV Yeti. Verzia s predĺženým rázvorom však bude v ponuke len v Číne, kde sa bude aj vyrábať.
Dizajn predĺženého Yetiho kopíruje faceliftovanú európsku verziu s upravenou prednou časťou po vzore Octavie alebo Rapidu. Karoséria s celkovou dĺžkou 4275 mm je dlhšia o 52 mm, rázvor sa natiahol na hodnotu 2638 mm (+60 mm). Okrem predĺženej karosérie bude čínsky Yeti charakteristický piatym rezervným kolesom, ktoré je umiestnené na veku batožinového priestoru.
Pod kapotou sa objaví známy benzínový štvorvalec 1,8 TSI s maximálnym výkonom 160 koní. Ponuku zrejme obohatí aj menší motor 1,4 TSI.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?