Škoda Yeti nakoniec prichádza v predĺženej verzii. Natiahol sa rázvor náprav, ale aj celková dĺžka karosérie.
Česká automobilka Škoda nakoniec bude mať v ponuke predĺženú verziu obľúbeného SUV Yeti. Verzia s predĺženým rázvorom však bude v ponuke len v Číne, kde sa bude aj vyrábať.
Dizajn predĺženého Yetiho kopíruje faceliftovanú európsku verziu s upravenou prednou časťou po vzore Octavie alebo Rapidu. Karoséria s celkovou dĺžkou 4275 mm je dlhšia o 52 mm, rázvor sa natiahol na hodnotu 2638 mm (+60 mm). Okrem predĺženej karosérie bude čínsky Yeti charakteristický piatym rezervným kolesom, ktoré je umiestnené na veku batožinového priestoru.
Pod kapotou sa objaví známy benzínový štvorvalec 1,8 TSI s maximálnym výkonom 160 koní. Ponuku zrejme obohatí aj menší motor 1,4 TSI.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, které na semaforu sice potrápily kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.
Společnost BYD, světový lídr v oblasti vozidel na nové energie, oficiálně vstupuje na český trh. Tuzemským zákazníkům nabídne čistě elektrické i plug-in hybridní vozy s technologiemi, které jsou součástí její rychlé expanze v Evropě.