BMW připravuje novou generaci ostrých vozů střední třídy. Vzhledem k oddělení kupé třídy 3 do samostatné třídy 4 se dočkáme nového modelu s označením M4.
Nové BMW řady 4 je vzhledově podařené, avšak bodykit, který byl představen pro novou generaci kupé, vzhled ještě zlepšuje. Funkční vzhled bez zbytečných křídel a podobných vylomenin vypadá jednoduše skvěle.
Automobilka chce pod kapotu naservírovat 456 koní, které budou pocházet z řádně přeplňovaného třílitrového šestiválce. Ten se pod kapotu vrátí poté, co minulá generace M3 využila osmiválcový motor.
Síla bude z motoru putovat na zadní kola, jak je u automobilky tradicí. Díky přívalu síly by měla novinka zrychlit z klidu na stovku za dobu jen o málo delší než 4 vteřiny.
Koncept se představí na přehlídce Concours d'Elegance v Pebble Beach. Sériovou verzi, která se nebude lišit jinak než v detailech, uvidíme poté již velmi brzy.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.