BMW připravuje novou generaci ostrých vozů střední třídy. Vzhledem k oddělení kupé třídy 3 do samostatné třídy 4 se dočkáme nového modelu s označením M4.
Nové BMW řady 4 je vzhledově podařené, avšak bodykit, který byl představen pro novou generaci kupé, vzhled ještě zlepšuje. Funkční vzhled bez zbytečných křídel a podobných vylomenin vypadá jednoduše skvěle.
Automobilka chce pod kapotu naservírovat 456 koní, které budou pocházet z řádně přeplňovaného třílitrového šestiválce. Ten se pod kapotu vrátí poté, co minulá generace M3 využila osmiválcový motor.
Síla bude z motoru putovat na zadní kola, jak je u automobilky tradicí. Díky přívalu síly by měla novinka zrychlit z klidu na stovku za dobu jen o málo delší než 4 vteřiny.
Koncept se představí na přehlídce Concours d'Elegance v Pebble Beach. Sériovou verzi, která se nebude lišit jinak než v detailech, uvidíme poté již velmi brzy.
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.