Kórejské SUV prešlo výraznou modernizáciou exteriéru a interiéru.
Na začiatku mesiaca sme vám v tomto článku priniesli prvé neoficiálne zábery faceliftovaného SUV kórejskej značky Ssangyong. Dnes sú na svete prvé oficiálne fotografie inovovaného modelu Korando. Facelift sa dotkol celého exteriéru, ale aj interiéru vozidla s novou stredovou konzolou a rozšírenou výbavou.
Ssangyong Korando pre modelový rok 2014 dostal atraktívnu prednú časť s novým nárazníkom, rozšírenou maskou chladiča svetlometmi s diódami pre denné svietenie. Modifikácii sa nevyhli ani zadné partie, tu sú upravené zadné svetlá, nový nárazník a štýlové chrómované koncovky výfuku.
Väčšie zmeny zasiahli aj interiér SUV. Nová stredová konzola možno pripomenie konkurenčný model automobilky Hyundai, interiér však aj vďaka novému multimediálnemu systému so 7-palcovým dotykovým displejom vyžaruje solídny dojem. Za príplatok bude dostupný špičkový audiosystém značky Harman/Kardon.
Faceliftovaný Ssangyong Korando sa predstaví na frankfurtskom autosalóne.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?