Nemecký Mercedes ukázal prvé oficiálne náčrty novej generácie modelu Viano.
Nemecká automobilka Mercedes-Benz veselo pokračuje v obmene svojej modelovej palety. Po viacerých vydarených faceliftoch, či nových generáciách modelov príde čoskoro na rad aj osobno-úžitkový model Viano.
Pokiaľ ide o nové Viano, Mercedes zatiaľ zverejnil prvé náčrty pripravovanej novinky, a to prostredníctvom blogu Mercedes-Benz Passion. Nový dizajnérsky smer podľa všetkého neminie ani Viano, ktoré by malo mať premiéru už v budúcom roku. Predná časť je charakteristická ostro rezanými líniami s výraznou maskou a logom uprostred a dynamicky tvarovanými svetlometmi s pásikom diód.
Prvý náčrt interiéru vsádza na odvážne línie bežné skôr z osobných modelov značky. Nové Viano bude zrejme dôkazom toho, že interiér „dodávky“ naozaj nemá ďaleko od komfortu luxusnej limuzíny.
Na bližšie informácie o pripravovanej novinke si budeme musieť počkať.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?