Nemecký Mercedes ukázal prvé oficiálne náčrty novej generácie modelu Viano.
Nemecká automobilka Mercedes-Benz veselo pokračuje v obmene svojej modelovej palety. Po viacerých vydarených faceliftoch, či nových generáciách modelov príde čoskoro na rad aj osobno-úžitkový model Viano.
Pokiaľ ide o nové Viano, Mercedes zatiaľ zverejnil prvé náčrty pripravovanej novinky, a to prostredníctvom blogu Mercedes-Benz Passion. Nový dizajnérsky smer podľa všetkého neminie ani Viano, ktoré by malo mať premiéru už v budúcom roku. Predná časť je charakteristická ostro rezanými líniami s výraznou maskou a logom uprostred a dynamicky tvarovanými svetlometmi s pásikom diód.
Prvý náčrt interiéru vsádza na odvážne línie bežné skôr z osobných modelov značky. Nové Viano bude zrejme dôkazom toho, že interiér „dodávky“ naozaj nemá ďaleko od komfortu luxusnej limuzíny.
Na bližšie informácie o pripravovanej novinke si budeme musieť počkať.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.