 
            Nebylo by tu Subaru, aby ze svého kupé BRZ neudělalo i ostřejší variantu s písmeny STI. Je ale otázkou, čeho se u takové novinky dočkáme.
Subaru se před nedávnou dobou pustilo do výroby kupé spolu s Toyotou. Sportovní vůz jako jedno z mála vozů Subaru nemá pohon přední nápravy a také jeho výkon není na poměry značky nijak zářný. Vždyť více koní dostává i hatchback Impreza.
Nicméně u BRZ o výkon až zase tolik nejde. Dvě stě koní stačí k zábavě za volantem, které umí lehký vůz rozdávat spousty. Přesto mnoho zákazníků prahne po ostřejší verzi - a Subaru je vyslyšelo.
Zatím nicméně nevíme jak. Na internet nicméně prosákly první snímky zachycující detaily s písmeny STI, což nezmená nic jiného, než právě sportovní vylepšení.
V úvahu přichází zlepšení mimo motor, například na nápravách, brzdách či na hmotnosti. Úpravy motoru jsou pak možné a vlastně i přímo očekávané, avšak podle všeho nebudou zrovna radikální. Automobilka se totiž nechala slyšet, že pod nízkou kapotu se větší motor nebo turbodmychadlo jednoduše nevejdou. Případná vylepšení jsou tak odkázána jen na drobné ladění, které nemůe přinést více než pár koní navrch. V kombinaci s odlehčením by však i to mohlo přinést zajímavé výsledky.
A kdy? To Subaru neoznámilo. Prý brzy...
 
            Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
 
            Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?