Kórejský Ssangyong Korando čaká v blízkej dobe rozsiahlejší facelift. K dispozícii máme zatiaľ neoficiálne fotografie, ktoré odhaľujú novú prednú časť modelu a prepracovaný interiér.
Model Korando je jednoznačne najkrajším produktom automobilky Ssangyong, na tom sa asi zhodne väčšina z nás. Za jeho dizajnom stojí svetoznámy Giorgetto Giugiaro, no po pár rokoch predaja je potrebné menšie osvieženie vzhľadu.
Predná časť faceliftovaného Koranda dostane prepracované svetlomety a masku chladiča, v štýle nedávno modernizovaného veľkého vanu Rhodius. Nový je aj predný nárazník s väčším nasávacím otvorom.
Interiér je kompletne prepracovaný, jeho línie pripomínajú konkurenčný Hyundai ix35. Nová stredová konzola ukrýva inovovaný panel klimatizácie a autorádia.
Modernizovaný Ssangyong Korando sa s najväčšou pravdepodobnosťou predstaví na jesennom autosalóne vo Frankfurte.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.