BMW radu 4 sa verejnosti po prvý krát ukázalo len prednedávnom, no automobilka už zverejnila oficiálne fotografie upravenej verzie s doplnkami M Performance.
„Trojkový bavorák“ vo verzii kupé je už minulosťou. Jeho nástupcom je zakladateľ novej rady 4 , ktorý však nie je ničím iným, ako verzia kupé odvodená od nového sedanu radu 3, ktorý sa už pár mesiacov predáva.
BMW 4 s paketom M Performance bude medzistupňom medzi bežnými verziami a špičkovou verziou M4. Spomínaný paket obsahuje športový bodykit s agresívnejším predným nárazníkom s karbónovou spodnou časťou a zväčšenými nasávacími otvormi. Spätná zrkadlá a bočné prahy sú rovnako z karbónu, z tohto materiálu je vyhotovený aj zadný difúzor. Zadnej časti dominujú zdvojené koncovky výfuku a spojler na veku kufra.
Interiér je už v základe športovo ladený, v tejto úprave mu nechýba trojramenný „emkový“ volant s hrubším vencom s integrovanými indikátormi. Samozrejmosťou sú karbónové doplnky vo výplniach dverí a na stredovej konzole.
Balík M Performance nie je len o úpravách vzhľadu, ale aj o vyladení motorov pod prednou kapotou. Úpravami výfukového systému a prepracovanej riadiacej jednotky sa navýšili výkony verzií 420d (zo 135 kW/184 k na 145 kW/197 k), 328i (zo 180 kW/245 k na 200 kW/272 k) a 435i (z 225 kW/306 k na 250 kW/340 k).
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.