Výrobce zveřejnil ceny hybridním motorem poháněného vozu
Wolfsbursgská automobilka Volkswagen AG zveřejnila ceny stávajícího modelu hybridního vozu e-Up!. Menší městský automobil s elektromotorem a zde již tradičními lithium-iontovými bateriemi přinášejícími nejlepší poměr cena/výkon, nabídne za vcelku vysokou cenu téměř 700 tisíc korun 100 ujetých kilometrů za cca 80 korun.
Zda je cena k specifikacím a vozu adekvátní, posuďte sami. Za téměř trojnásobnou cenu ku základnímu provedení získáte 60 kW agregát s výkonem 82 k, točivým momentem 210 N.m, zrychlením z 0-100 km/hod během 12,4 sekund, maximální rychlostí 130 km/hod a dojezdovou vzdáleností 160 km.
Samotný automobil a více na Frankfurtském autosaloně.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?