Volkswagen Polo: dva roky do nové šesté generace

Stanislav Růžička, 1. července 2013, 16:54 Google+

Pátá faceliftovaná generace malého vozu německého koncernu přinese tříválec, mírně upravené aktuální tvary, široké barevné provedení

Počet komentářů:  2 komentáře (Poslední 02.07. 20:26) Napište svůj názor
Polo

Polo | foto: Volkswagen

Sdílejte článek

Volkswagen Polo, malý vůz s velkou tradicí. Asi takto bychom mohli bez okolků definovat oblíbený hatchback německého výrobce „lidových“ vozidel. Automobil, brilantně vystihující známý poměr cena/výkon, začal koncern vyrábět před dlouhými 38 lety, tedy v roce 1975 pod označením Typ 86, aktuální 6R (2009 až současnost) se tak dočká rovné dva roky před nástupem v pořadí další šesté generace lehkého faceliftu.

Dle německého magazínu Auto Bild, budou změny patrné především v přední a zadní části vozu v podobě upravených linek a tvarů nárazníku, kapoty a blatníků, svítilen či designů kol, včetně širšího výběru lakování karoserie. Vnitřní prostor nabídne modifikovanou palubní desku, upravené pakety výbavy a další.

Největší novinkou však zůstává nový pohonný tříválcový agregát 1,0 TSI, alespoň co se týče obsazení ve výše uvedeném modelu. Momentálně jej totiž výrobce užívá v trojici vozů – Škoda Citigo, Seat Mii a VW Up! V Polu má oproti zbylým poskytovat výkon 66 kW (cca 90 k).

Facelift přichází „těsně“ před novou šestou generací. Rok 2015 bude ve znamení platformy MQB, optimalizovaných pohonných agregátů a zcela nového designu.

Vytisknout

Diskuze: Volkswagen Polo: dva roky do nové šesté generace

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 2, poslední 02.07.2013 20:26 Vložte komentář

Zobrazeny poslední 2 komentáře. Vstupte do diskuze Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Gumbalkan

Gumbalkan deník z cest

Volvo

Slovensko "autovelmocí"? Už pátá značka tam bude vyrábět

Gumbal kára BMW 318i

Úpravy Gumbal kára, část druhá

ový Volkswagen ID. Buzz a ID. Buzz Cargo, to je legendární T1 pro buducnost

Rozumné ceny? Zapomeňte, Volkswagen prozradil ceny ID. Buzz a ID. Buzz Cargo

Citroën ë-C4

Test: Citroën ë-C4, nejkrásnější hřebec ve stáji

Vše, co potřebujete vědět o operativním leasingu. Jeho výhody i nevýhody

Vše, co potřebujete vědět o operativním leasingu. Jeho výhody i nevýhody

Volkswagen ID. AERO - koncept první elektricky poháněné limuzíny VW, dynamické, výkonné a aerodynamické

Koncept ID. AERO ukazuje podobu připravované limuzíny Volksvagen

Cupra Formentor VZ5

Cupra Formentor VZ5 – první svezení s křížencem sporťáku a SUV, který to nandá kde komu

Škoda 1100 OHC

ŠKODA AUTO představila videocast o modelu 1100 OHC Coupé

Státní poznávací značka, ilustrační foto

Jak vznikly před 90 lety poznávací značky v Československu?

Ilustrační foto

Chlapi, jste při smyslech? Televize sklidila kritiku

Ilustrační foto

Reuters: Zákaz spalovacích motorů v EU odmítá šest států. A Česko?

Motory

Německo řadí zpátečku. Ministr tvrdě reagoval na zákaz spalovacích motorů

Gumbal kára BMW 318i

Úpravy Gumbal kára, část první

Nový Peugeot 408 zaujme osobitým designem, fastback je skvělou volbou

Peugeot 408 - fastback vyzařující pořádnou dávku dynamiky

reklama

Doporučujeme

Buggy

Volkswagen buggy - plážová bugina má šanci na výrobu

Čtěte dále

Nejčtenější články

  1. Cupra Formentor VZ5 – první svezení s křížencem sporťáku a SUV, který to nandá kde komu

  2. ŠKODA AUTO představila videocast o modelu 1100 OHC Coupé

  3. Úpravy Gumbal kára, část druhá

  4. Rozumné ceny? Zapomeňte, Volkswagen prozradil ceny ID. Buzz a ID. Buzz Cargo

  5. Test: Citroën ë-C4, nejkrásnější hřebec ve stáji

  6. Jak vznikly před 90 lety poznávací značky v Československu?

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud