Legendární model značky slaví „kulaté“. Automobilka nabídne ku příležitosti výročí speciální edici
O výročí modelu 911 jsme již informovali v článku autoroad.cz/nove-modely. Co jsme však dříve netušili, bylo překvapení v podobě uvedení vozu speciální edice s názvem 911 50th Anniversary. To si vedení nechalo až na dnešní dny a nutno podotknout. Je o co stát.
Motor nás sice nepřekvapí. Starý známý plochý boxer s objemem 3,8 l, výkon 294 kW (400 koní), zrychlení z 0-100 km/ za 4,5 vteřiny, maximální rychlost 300 km/hod. se šestistupňovou manuální převodovkou (podobně u automatu PDK) zadním pohonem.
Agregát tedy nic, co ale zbytek. Ten již stojí za zmínku. Především pak novinka v podobě speciálního aktivního tlumení Porsche Active Suspension Management (PASM) či krásná dvacetipalcová paprsková kola Fuchs, inspirované legendárními patnáctkami. Trojice lakování nabízí dvě stupně šedé a tradiční černou, interiér pak sedačky s kostkovaným vzorem, zelené podsvícení budíků a řadu doplňků se symbolem 911 50.
Cena se zastavila na dosti solidních 3 025 000 korun,což je cca o 200 000 korun méně než je cena klasického provedení.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.