Bavorská automobilka predstavuje športový balík s tradičným označením M Sport pre svoj najnovší model X5.
Balík M Sport v podaní automobilky BMW je už tradične súčasťou ponuky všetkých modelov bavorskej značky. Nemôže to byť inak ani pri pred pár dňami predstavenej novej generácii veľkého SUV BMW X5.
O predstavenie novej generácie BMW X5 vám, čitateľom, sa pred necelým týždňom postaral kolega Marek v tomto článku. Automobilka vydala aj oficiálne informácie o športovom pakete M Sport, chýbali však oficiálne fotografie, ktoré už máme k dispozícii.
BMW X5 s paketom M Sport prináša agresívnejší predný nárazník s mohutnými nasávacími otvormi, oproti bežným verziám chýba aj čierne plastové lemovanie. Nechýba mohutné lemovanie bočných prahov, zadný nárazník zaujme zakomponovanými koncovkami výfuku.
Automobilka zverejnila taktiež podobu špičkového naftového modelu M 50d. Ten sa od paketu M Sport vpredu líši dekoratívnymi mriežkami, ktoré pretínajú krajné nasávacie otvory v nárazníku. Zadné partie oboch verzií sú totožné. V ponuke nebudú chýbať ani 19- a 20-palcové zliatinové disky, adaptívny športový podvozok alebo športové sedadlá.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.