Európska verzia sedanu Honda Civic sa čoskoro začne predávať v podobe pre modelový rok 2014. Zaujme predovšetkým upraveným dizajnom.
Japonci sa rozhodli modernizovať európsku verziu modelu Honda Civic v prevedení Sedan. Po vydarenom hatchbacku sa takáto zmena naozaj žiadala, decentné retuše sedanu nižšej strednej triedy pôsobia vcelku sviežo.
Hneď na úvod musíme poznamenať, že hoci sa jedná o európsku verziu modelu, na našom trhu sa nepredáva. Úpravy spočívajú v zmenenej prednej časti s upravenou maskou s chrómovým lemovaním a agresívnejším nárazníkom. Tvar svetlometov ostal zachovaný.
Vzadu zaujmú nové koncové svetlomety v horizontálnej podobe, spája ich chrómovaná lišta. Spodná časť nárazníka dostala odrazky a čiernu lištu s hmlovým svetlometom uprostred. Honda Civic Sedan po drobných úpravách pôsobí ešte dynamickejším dojmom.
Civic v prevedení Sedan sa v Európe bude predávať s benzínovým atmosférickým motorom 1,8 i-VTEC s maximálnym výkonom 103 kW/140 k. K dispozícii bude 6-stupňová manuálna prevodovka, alternatívou je bezstupňová prevodovka CVT.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.